سبك زندگي موفقيت در زندگي

4 نکته برای پیشرفت کسب و کارهای کوچک و استارتاپ ها

تقویم فارسی اندروید

این روزها دیگر مثل قبل پیشرفت کسب و کارهای کوچک چندان سخت و زمانبر نیست ، همچنین به سرمایه و شرایط آنچنانی هم احتیاج ندارد. می توانید در یک محل کوچک و با تعداد محدودی از کارمندان کسب و کارتان را شروع کرده و به سرعت آن را گسنرش دهید. در ادامه با 7گنج همراه باشید تا 4 نکته برای پیشرفت کسب و کارهای کوچک و استارتاپ ها را به شما بگوییم.

پیشرفت کسب و کارهای کوچک و استارتاپ ها
پیشرفت کسب و کارهای کوچک و استارتاپ ها
  1. رشد و پیشرفت کسب و کارهای کوچک و استارتاپ ها

تعداد کسب و کارهای تک نفره 50 درصد از کل مشاغل دنیا را تشکیل می دهد که در طول 10 سال آینده این آمار پیشرفت نیز خواهد داشت. بر اساس این گزارش میزان کسب و کارها و بیزینس های چند نفره نیز تا 20 درصد کوچک تر شده اند.

چرا این نکته مهم است؟ این موضوع به معنی این است که کسب و کارها درحال کوچک تر شدن و در عین حال کاراتر شدن می باشند. به عبارتی شما هم اکنون تنها با داشتن تعداد کمی نیروی انسانی می توانید کارهای سازنده و بزرگتری انجام دهید چرا که امکانات بیشتری در اختیار دارید. بنابراین تنها با داشتن کسی که مهارت و تجربه مورد نیاز را داشته باشد می توانید بخش مهمی از اهدافتان را عملی کنید.

  1. خوداشتغالی و افزایش استقلال کاری

این روزها تعداد زیادی از افراد ترجیح می دهند که به جای کار کردن برای دیگران به طور مستقل کار کنند. به این ترتیب ما شاهد خوداشتغالی و یا کارگران مشروط هستیم که سهم بیشتری برای خود در اقتصاد دارند. کسب و کارهای کوچک نیز به شدت روی نیروی کاری همین افراد با تکیه بر کار انعطاف پذیر آن ها بنا شده است. به عبارتی تعدادی از این افراد بعد از اینکه تصمیم می گیرند خودشان به طور مستقل کار کنند و از سیستم کارفرما و زیردست خارج شوند، می توانند یک کسب و کار کوچک و مستقل برای خودشان داشته باشند.

این روند سود و زیان مشخصی برای آن ها دارد و دیگر مجبور نیستند در زیان اشتباهات کارفرمایشان شریک شوند و یا اینکه به یک حقوق معمولی اما ثابت رضایت بدهند. این روند برای خیلی ها لذت بیشتری دارد و کار کردن را به یک مسیر پر ریسک و هیجان انگیز برایشان تبدیل می کند.

  1. استفاده از ابزار در پیشرفت کسب و کار های کوچک و استارتاپ ها

کسب و کارهای کوچک امروزه با کمک گرفتن از تکنولوژی و ابزار های نوین می توانند به راحتی زمینه را برای پیشرفت خود و توسعه اهدافشان فراهم کنند. برای مثال می توانید یک فروشگاه مجازی راه اندازی کنید و بدون اینکه نیاز به مکانی برای فروش اجناستان داشته باشید و کارمند و نگهبان و مسئول حمل و نقل داشته باشید تنها یک فرد را استخدام کنید که با توجه به مهارت های تبلیغاتی و کار در فضای مجازی بتواند اجناستان را به خوبی به دیگران معرفی کند. بعد از آن به کمک اپلیکیشن های پرداخت آنلاین وجه را از مشتری دریافت کرده و اجناستان را به وسیله پیک یا پست به دست آن ها برسانید. به همین راحتی و در اسرع وقت شما اجناستان را به فروش رسانده و عده ای نیز از خدمات شما استفاده می کنند.

  1. پیشرفت اپلیکیشن ها

این روزها همانطور که گفتیم استفاده از تکنولوژی و ابزارهای آن به شدت در کسب و کارهای کوچک به چشم می خورد. بنابراین این نوع کارها یک فرصت برای برنامه نویسان و طراحان اپلیکیشن هاست تا نرم افزارهای بیشتری برای این نوع مشاغل طراحی کنند و فرصت های شغلی برای خودشان داشته باشند.

مطالعات نشان می دهد که 68 درصد از مشاغل کوچک از برنامه های مجازی استفاده می کنند و 66 درصد با یک گوشی هوشمند کارهایشان را انجام می دهند. محققان معتقدند استفاده طولانی مدت از اپلیکیشن ها و برنامه های مبتنی بر وب کمک می کند تا افراد بتوانند تمرکز بیشتری روی کسب و کار خود داشته باشند.

اگر شما هم به دنبال یک کار هستید توسعه اپلییشن های موبایل و برنامه نویسی و طراحی نرم افزار می تواند پتانسیل زیادی داشته باشد چرا که کسب و کارهای کوچک در حال رشد هر روزه نیاز بیشتری به این برنامه ها پیدا می کنند. مهارت و خلاقیت شما می تواند مسیر رشد را برای تان در این زمینه هموار کند.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی