مد بانوان مد و زيبايي مدل هاي كيف، كفش و لباس

بایدها و نبایدهای پوشیدن لباس مجلسی سفید

تقویم فارسی اندروید

این که شما در تعطیلات باشید یا چند روز را در سفر به سر ببرید و یا یک دورهمی دخترانه در خانه داشته باشید هیچ فرقی نمی کند. در هر صورت شما می توانید هر زمانی که بخواهید لباس مجلسی سفید تان که حسابی دوستش دارید را بر تن کنید و از پوشیدن آن لذت ببرید.

پوشیدن لباس مجلسی
پوشیدن لباس مجلسی

در حقیقت رنگ سفید راهیست که موجب می شود معصوم، شاداب و سرزنده جلوه کنید. این راهیست که در هر جشن و رویدادی بدون آنکه تلاش زیادی کنید، جذاب تر می شوید به شرطی که بتوانید آن را به درستی ست کنید. با این حال همانطور که پوشیدن لباس مجلسی سفید مزایایی دارد، نیاز است نکاتی را رعایت کنید تا لباس تان زشت به نظر نرسد و مکان پوشیدنش هم مناسب باشد. سفید، هنگامی که به درستی پوشیده شود می تواند به پوست و ظاهر شما جذابیت فراوانی ببخشد اما همچنین می تواند خاطراتی برای شما بسازد که هیچگاه فراموششان نکنید.

هنگام انتخاب لباس مجلسی سفید، بایدها و نبایدهای 7گنج را به ذهن بسپارید تا به راحتی احساس زیبایی کنید. آماده اید؟

کارهایی که هنگام پوشیدن لباس مجلسی سفید باید انجام دهید :

1. پوشیدن لباس زیر مناسب

صرف نظر از اینکه لباس سفید مجلسی شما چطور به نظر می رسد، باید لباس زیری بپوشید که با سایه های لباس و تن پوست تان هماهنگ باشد. فقط به یاد داشته باشید که سفید انواع مختلفی دارد بنابراین بسیار مهم است که سایه های انتخابی لباس زیرتان با لباس تان هماهنگ باشد و برعکس. آخرین چیزی که می خواهید این است که لباس زیرتان توی چشم بزند و خودش را نشان دهد.

2. انتخاب سایه درست

همانطور که قبلاً اشاره شد، منظور از سفید فقط یک رنگ نیست. شما باید بدانید وقتی که در مورد سفید صحبت می کنید می تواند رنگ های عاجی، کرم، پوست تخم مرغی، سفید خامه ای، سفید یخچالی، سفید الماسی و وانیلی را شامل شود. بنابراین مهم است که بدانید رنگ پوست تان با کدام یک از طیف های سفید متناسب است. برخی از زنان می توانند تمام طیف های رنگ سفید را بپوشند اما برخی دیگر اگر سایه های اشتباهی را انتخاب کنند بی رمق و خسته نشان می دهند. همیشه پیش از انتخاب یک لباس سفید مجلسی، سعی کنید ته رنگ پوست خود را بشناسید.

3. افزودن کمی رنگ

چندین سال پیش پوشیدن لباس تماماً سفید غرابت زیادی با مد داشت اما اکنون می توان با افزودن کمی رنگ سنت شکنی کرد. انتخاب سایه های دیگر رنگ سفید یا افزودن یک رنگ روشن می تواند گزینه خوبی باشد و این به اولویت و سلیقه شما بستگی دارد. در هر صورت هر کدام که قلبتان می گوید را انتخاب کنید.

4. تناسب کیف و کفش

برای انتخاب کیف و کفش متناسب با پیراهن سفید مجلسی تان سعی کنید از سایه های دیگر سفید استفاده نکنید. اینجا بهتر است یک رنگ دیگر انتخاب کرده و کیف و کفش تان را با هم ست کنید. این یک نگاه جذاب و یکپارچه ایجاد می کند و ظاهر بهتری به لباس سفیدتان می دهد. شک نکنید که بسیار زیباتر خواهید شد.

5. انتخاب هوشمندانه و شناخت موقعیت

همانطور که می توانید یک لباس مجلسی سفید را در بسیاری از روزها و مکان های مختلفی بپوشید، برخی مواقع نیز مناسب پوشیدن لباس سفید نیستند مثل مراسم ختم و تشییع اما شما می توانید با آگاهی از مراسمی که پیش رو دارید، با خیال راحت از فروشگاه های آنلاین لباس سفیدتان را سفارش دهید و نگران چیزی نباشید.

لباس مجلسی سفید
لباس مجلسی سفید

کارهایی که نباید انجام دهید :

1. پوشیدن لباس سفید در عروسی دیگران

یکی از قوانین طلایی در پوشیدن لباس مجلسی سفید این است که آن را در عروسی دیگران نپوشید. بدون در نظر گرفتن زیبایی آن، آداب و رسوم حکم می کند شما کاری نکنید که توجه دیگران را از عروس منحرف کرده و به خود جلب کنید. با پوشیدن لباس سفید شما دقیقاً مثل عروس خواهید شد. حتی اگر این منظور را نداشته باشید، باز هم این پیام را به دیگران منتقل خواهید کرد پس در این مناسبت از پوشیدن لباس سفید خودداری نمایید.

2. پوشیدن سراپا سفید

اگرچه سفید، روشن و زیباست اما ممکن است دوست نداشته باشید که یکدست سفید به نظر برسید. با اضافه کردن کمی رنگ، نگاه ها به آنسو کشیده می شود و سفید را می شکند. این همچنین یک راه عالی برای انحراف نگاه از جاهایی از بدنتان است که دوست ندارید به چشم بیایند.

3. پوشیدن لباس سفید بسیار تنگ

لباس سفید اگر زیادی تنگ باشد هرگز زیبا به چشم نمی آید به خصوص اگر الیاف ابریشم بر تن کرده باشید. تنگی بیش از حد لباس سفید نه تنها می تواند انحنا، استخوان و یا چربی های اضافی بدن را نشان دهد بلکه آنها را بیشتر بیرون زده و اغراق شده تر نشان می دهد. بنابراین لباس سفیدی انتخاب کنید که کاملاً اندازه است و بیش از حد برایتان تنگ نیست. در این صورت در حق خودتان جفا کرده اید.

4. انتخاب برای عکاسی

لباس سفید با هر شکل و فرمی در مقابل دوربین عکاسی و فیلمبرداری نمی تواند خوب به نظر برسد اما نگران نباشید شما می توانید با ترکیب انواع مختلف جنس و رنگ و ایجاد تضاد این تناسب را به لباس خود هدیه دهید. شما به راحتی می توانید پیراهن سفید خود را با اضافه کردن یک رنگ به آن در مقابل دوربین درخشان کنید. در هر حال هنگام انتخاب لباس برای عکاسی از پوشیدن لباس تماماً سفید خودداری کنید.

5. بدن نما بودن

سفید می تواند بسیار فریب دهنده باشد و این بستگی به نوع مواد و تن رنگش دارد. لباس سفید می تواند به شدت بدن نما باشد به خصوص  روی پوست های تیره، پس همیشه چک کنید که لباس سفیدتان بدن نماست یا خیر. این همان دلیل اصلیست که می گوییم همیشه باید لباس زیر خود را با لباس سفید مجلسی تان هماهنگ کنید و برای مثال یک لباس زیر صورتی نپوشید زیرا این یک اشتباه بسیار فاحش است.

7گنج امیدوار است با انتشار این مطالب خیال شما را از بابت یک خرید امن اینترنتی راحت کند. شما می توانید پیش از آنکه اقدام به خرید کنید، تمام احتمالات را در نظر بگیرید و با شناخت خصوصیات ظاهری خود، با ذهنی باز شروع به خرید کنید.

مطالب مرتبط جهت مطالعه:

روش های سریع آرایش چشم و ابرو

لباس چی بپوشم؟ چطوری همیشه خوشتیپ و شیک باشیم؟

منبع : lotusboutiqe

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی