اخبار پزشكي و بهداشتي اخبار داغ سلامت سلامت جسمي سلامت و تربيت كودك

هشدار : استفاده نادرست از پكيج موجب كاهش هوش كودك ميشود

رئیس اورژانس کشور نسبت به استفاده از پکیچ‌‌ها در ساختمانها که باعث کاهش ضریب هوشی کودکان و خستگی و کسالت مزمن می‌شود، هشدار داد...
تقویم فارسی اندروید

رئیس اورژانس کشور نسبت به استفاده از پکیچ‌‌ها در ساختمانها که باعث کاهش ضریب هوشی کودکان و خستگی و کسالت مزمن می‌شود، هشدار داد.

هوش كودك - 7ganj.ir

صابری نیا با اشاره به استفاده از پکیج  به عنوان سیستم گرمایشی منازل و عوارض ناشی از آن گفت: در بحث استفاده از پکیج میزان هوایی که در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار مهم است، زیرا اصولا در ساختمان هایی که به این سیستم مجهز هستند باید اکسیژن در فضای داخل منزل جا به جا شود.

وی افزود: در حال حاضر طبق استاندارهای جدید ساختمان سازی باید یک تهویه هوا در داخل منزل‌های مجهز به پکیج ایجاد شود که این دریچه به صورت سیستم خاصی نیست تنها یک شکاف در دیوار ایجاد می‌کنند و لوله ای را داخل آن قرار می‌دهند که بدین وسیله هوا آزادنه در فصا جا به جا می‌شود.

رئیس اورژانس کشور با توجه به تاثیر منفی استفاده از پکیج خاطرنشان کرد: متاسفانه دیده می‌شود استفاده از پکیچ موجب کاهش اکسیژن در واحدهای مسکونی می‌شود که این موضوع در ضریب هوشی کودکان تاثیر منفی دارد و افراد خانواده را دچار خستگی و کسالت مزمن می‌کند.

گردآوري: گروه هفت گنج

منبع: تسنيم

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی