دانش و فناوری متفرقه

نقطه ضعف پولدار ترین مرد دنيا چيست؟

بیل‌گیتس بزرگترین شرکت نرم‌افزاری جهان را بنا کرده‌است، و با ثروت میلیاردی‌اش به یکی از ثروتمند‌ترین افراد خیر در جهان تبدیل شده‌است...
تقویم فارسی اندروید

بیل‌گیتس بزرگترین شرکت نرم‌افزاری جهان را بنا کرده‌است، و با ثروت میلیاردی‌اش به یکی از ثروتمند‌ترین افراد خیر در جهان تبدیل شده‌است…

بيل گيتس
بيل گيتس

بیل‌گیتس بزرگترین شرکت نرم‌افزاری جهان را بنا کرده‌است، و با ثروت میلیاردی‌اش به یکی از ثروتمند‌ترین افراد خیر در جهان تبدیل شده‌است، اما با تمامی این ویژگی‌ها که او را به انسانی شایسته تبدیل کرده، نقطه‌ضعفی در وجودش همواره او را آزار داده‌است.

براساس گزارش لایو‌ساینس، گیتس در انجمن آنلاینی که در وب‌سایت Reddit ایجاد کرده، برای سومین بار به پرسش‌های افراد مختلف پاسخ داد. یکی از شرکت‌کنندگان از گیتس پرسیده‌بود چه چیز در زندگی‌اش وجود دارد که وی از انجام دادن یا انجام ندادنش احساس پشیمانی می‌کند؟

گیتس در پاسخ به این پرسش گفت: از اینکه هیچ زبان خارجی نمی‌دانم احساس حماقت می‌کنم. من در دوران دبیرستانم زبان‌های یونانی و لاتین را خوانده‌ام و نمره‌های خوبی از آن گرفته‌ام که به افزایش دایره واژگانی‌‌ام کمک کرد، اما امیدوار بودم فرانسه، عربی یا چینی را نیز می دانستم. همیشه امیدوار بودم زمان کافی برای خواندن یکی از این زبان‌ها، احتمالا فرانسه که از همه ساده‌تر است را داشتم.

گیتس همچنین اعلام کرد از سکوی Duolingo، سکوی جمعی آموزش زبان آنلاین، برای یادگیری زبان استفاده کرده‌است اما نتوانسته درس‌هایش را دنبال کند. گیتس بنیانگذار فیس‌بوک،‌ مارک زاکربرگ را به خاطر داشتن دانش زبان چینی به اندازه‌ای که می‌تواند به پرسش دانشجویان چینی پاسخ دهد، ستود.

گردآوري: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

منبع: همشهری

 

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی