تناسب اندام سلامت

معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای ورزشکاران

تقویم فارسی اندروید

اگر ورزش می کنید این مقاله از هفت گنج می تواند به کارتان بیاید.

معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای ورزشکاران

 

اگر ورزش می کنید و دوست دارید یک با یک اپلیکیشن حرفه ای ومناسب فعالیت هایتان را مدیریت کنید این مقاله به کارتان می آید.  این برنامه ها به شما کمک می کنند تا فعالیت های ورزشی خود را بهبود داده و با انگیزه ی بیشتری به ورزش بپردازید.

Runtastic (رایگان، آندروید، ویندوز، IOS)

این برنامه ورزش های تناسب اندام شما را مدریت کرده و با قابلیت GPS که دارد برای فعالیت های مختلف مثل دوچرخه سواری یا دو مسیر های مناسب را نشان می دهد. همچنین میزان فعالیت های بدنی شما را در خود ثبت کرده و هروقت که بخواهید به شما نشان می دهد. به علاوه برنامه ی Runtastic تغییرات شیب، ارتفاع و سرعت را در مسیر به شما نشان می دهد، از ضربان قلب پشتیبانی می کند، اطلاعات آب و هوا و طلوع و غروب خورشید را به شما اعلام می کند، با پیمودن هر مایل یا کیلومتر به شما هشدار می دهد و حتی مکان شما را به اعضای خانوادتان اعلام می کند.
همچنین به عنوان خوانده شده – است که بهترین سطح برای اجرا بر روی؟

RunKeeper  (رایگان، آندروید، IOS)

اپلیکیشن RunKeeper نیز یکی از بهترین برنامه ها برای کسانی است که می خواهند در مدت کوتاه وزن خود را کاهش بدهند یا به تناسب اندام برسند. این برنامه با قابلیت جی پی اسی که دارد به شما این امکان را می دهد که سرعت خود را هنگام پیمودن مسیر های مختلف محاسبه کنید. همچنین می توانید فعالیت های خود رابا دوستانتان به اشتراک بگذارید.

Nike+ Running (رایگان، آندروید، IOS)

اپلیکیشن رسمی شرکت نایک برای سیستم عامل اندروید است که مخصوص محصولات تولید شده خود این کمپانی است. این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که برای شمارش گام هایتان به کار می آید و به کمک آن قادرید تعداد قدم هایتان را بشمارید. با نصب این برنامه روی گوشی خود اصلا مهم نیست که روی تردمیل بدوید یا در یک جاده ی معمولی قدم بزنید. این اپلیکیشن هر کدام از قدم های شما را شمرده و در خود ثبت می کند.

نظر شما چیست؟

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی