تغذيه سالم خواص مواد غذايي سلامت

معجزه اي به نام گوجه فرنگی سياه

گوجه یکی از خوشمزه ترین و مفیدترین خوراکی هایی است که خداوند روی زمین قرار داده است. گوجه ها به خاطر داشتن لیکوپن به رنگی قرمز در می آیند و بسیاری از خاصیت آن ها نیز در این ماده خاص قرار دارد...
تقویم فارسی اندروید

گوجه یکی از خوشمزه ترین و مفیدترین خوراکی هایی است که خداوند روی زمین قرار داده است. گوجه ها به خاطر داشتن لیکوپن به رنگی قرمز در می آیند و بسیاری از خاصیت آن ها نیز در این ماده خاص قرار دارد.

goje

ایندیاگو رز یکی از نمونه های بسیار جالب و شاخه های گوجه فرنگی است که رنگی مشکی  دارد و جلب توجه می کند. درون این میوه خاص به رنگ قرمز و بنفش است. برخلاف آنچه چهره این سبزی خاص نشان می دهد بسیار مفید است.

گوجه فرنگي سياه

     این گوجه عجیب سرشار از آنتی اکسیدان است و مزه بسیار خوبی هم دارد. این میوه همچنین برای مبارزه با  دیابت و چاقی بسیار مفید است. دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که پیوند زدن گوجه های بنفش به قرمز باعث به وجود آمدن این گوجه می شود.

goje-7ganj (1)

تحقیقات جیم میرس از دانشگاه اورگان به این نتیجه رسیده است که تولید گوجه های مشکی پوش بسیار به صرفه و البته مفیدتر از گوجه های قرمز است. این دانشمند به عنوان کسی شناخته می شود که این گوجه های جالب را ابداع کرده است.
گوجه فرنگي سياه
جهت مشاهده خواص و مضرات كامل گوجه فرنگي اين مقاله را بخوانيد:

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی