آرايش و طراحی ناخن مد و زيبايي

17 مدل طراحی ناخن برای عروس در مهم ترین شب زندگی

تقویم فارسی اندروید

شما برای جشن عروسی تان لباس، تور، باغ و شریک زندگی تان را انتخاب کرده اید اما برای طراحی ناخن هایتان چه می کنید؟ برخی از عروس ها طرح گلدار را برای شب عروسی انتخاب می کنند درحالیکه برخی دیگر مدل های پر زرق و برق را ترجیح می دهند. شما از هر دسته از این عروس ها که باشید ما اینجا برایتان مدل ها و طرح های هنری جذابی معرفی خواهیم کرد.

طراحی ناخن
طراحی ناخن

مدل طراحی ناخن گل ارکیده

گل ارکیده نماد عشق، زیبایی و قدرت است. کدام طراحی ناخن بیشتر از این می تواند برای شب عروسی مناسب باشد؟ اگر طرح هر ناخن در ادامه طرح ناخن قبلی باشد و ناخن های یک دست در کنار هم یک تصویر کلی از گلهای ارکیده را تشکیل دهند، طرح بسیار خاص و منحصر به فردی خواهید داشت که هر عروسی لایق آن است.

طراحی ناخن

مدل طراحی ناخن عاجی اکلیلی

عروس های بی شماری رنگ های عاجی، پوست تخم مرغی، کرم و مرواریدی را برای شب عروسی شان انتخاب می کنند. این رنگ ها همگی از انواع و اقسام رنگ سفید هستند و بسیار ساده اند. کمی شجاعت به خرج دهید و با اضافه کردن اکلیل به آن کمی زرق و برق ببخشید تا زیر نور جلوه زیباتری داشته باشد. بدین شکل طراحی ناخن تان هم از سادگی بیش از حد فاصله گرفته و هم متفاوت می شود.

طراحی ناخن

طرح گل رز

گل رز از روزگاران قدیم و در همه فرهنگ ها نشانه عشق است. چه انتخابی از این بهتر که این گل های قرمز را برای طراحی ناخن تان انتخاب کنید. به خصوص که می توانید آن را با دسته گل عروسی تان نیز ست کنید و بدانید که این انتخاب یک انتخاب بدون شکست است.

طراحی ناخن عروس

طرح آسمان آبی

اگر عروس باهوشی هستید که می خواهید برای طراحی ناخن تان حتما از رنگ های روشن و ملایم استفاده کنید، یک طرح زاویه دار با رنگ آبی بسیار روشن مانند عکس را به شما پیشنهاد می کنیم که در بالای ناخن از رنگ آبی ملایم استفاده شده است.

طراحی ناخن عروس

مدل طراحی ناخن خطوط درخشان

گاهی اوقات ساده ترین طرح های هندسی هم نیاز به یک اجرای جسورانه دارند. این طرح پر زرق و برق با یک پایه صورتی روشن و یک نوار طلایی بسیار با جواهرات زرد و رزگلد هماهنگی دارد.

طراحی ناخن

طرح مروارید نشان

هنگامی که شما به این طرح نگاه می کنید، طرحی ساده به رنگ صورتی و سفید مشاهده می کنید اما وقتی به آن نزدیک شوید متوجه بافت و طرح زیبا و ظریف آن به شکل مروارید می شوید که می تواند با سرویس مرواریدتان هاهنگی زیبایی داشته باشد.

مدل طراحی ناخن

طرح خالخالی ظریف

وقتی شما به طراحی ناخن عروس فکر می کنید شاید آخرین انتخاب تان طرح خالخالی باشد اما این طرح می تواند جذابیتی به نماهای بسته از حلقه عروسی تان بدهد.

طراحی ناخن

فرنچ طرح دار

آیا شما هم عاشق فرنچ کردن ناخن هستید؟ فرنچ کردن یعنی نوک ناخن را سفید کنید. شما برای خاص بودن می توانید به جای آنکه ناخن تان را ساده فرنچ کنید، یک فرنچ طرح دار داشته باشید. برای زمینه هم می توانید از تن های مختلف رنگ سفید یا کرم روشن و صورتی استفاده کنید.

طراحی ناخن

گل تیفانی آبی

هر کسی عاشق این است که این گل های زیبای تیفانی آبی رنگ را روی انگشتانش داشته باشد اما یادتان باشد که این طرح ظاهری کلاسیک به شما می دهد که می توانید آن را با تزئینات طلایی رنگ و شکوفه های کروی شکل زیباتر کنید.

مدل طراحی ناخن

کمی درخشش

شما می توانید در شب عروسی تان روی یک زمینه سفید رنگ از لاک هایی با دانه های رنگی و براق استفاده کنید که انواع و اقسامش این روزها در بازار موجود است. حتی می توانید چند رنگ را با هم ترکیب نمایید.

طراحی ناخن

مدل توری

این طراحی ناخن، طرحی جالب برای عروسهاییست که دوست دارند طرحی خاص تر از یک صورتی ساده داشته باشند. می توانید یک تور را روی ناخن گذاشته و لاک صورتی را روی آن بزنید. وقتی تور را برمی دارید طرح شگفت انگیزی پیش رو خواهید داشت.

طراحی ناخن

طرح آمبره

آمبره به طرح های سایه دار اطلاق می شود. اگر دوست دارید در طراحی ناخن تان رنگ وجود داشته باشد اما از زیادی رنگی بودن هم خوشتان نمی آید، بهتر است از طرح آمبره استفاده کنید. به این معنی که از بی رنگ به رنگ صورتی یا گلبهی برسید. در نهایت کمی اکلیل هم می توانید درخشش زیبایی به طرحتان بدهد.

طراحی ناخن

نوارهای شیک

اگر شما در شب عروسی به رنگ آبی نیاز دارید اما نمی خواهید بیش از اندازه ساده باشد، کافیست نصف ناخن را آبی و نصف دیگرش را سفید کنید . در آخر هم برای هر چه زیباتر شدن با یک نوار نقره ای، دو رنگ را از هم جدا سازید.

طراحی ناخن

برگ خوش شانسی

این طراحی ناخن منحصر به فرد از ترکیب زمینه کرم و برگ شبدر حاصل می شود. در برخی جوامع اعتقاد دارند برگ شبدر خوش شانسی می آورد و شما با این طرح می توانید این خوش شانسی را در طول شب عروسی به همراه داشته باشید.

طراحی ناخن

طرح معکوس

فرنچ معکوس همچنان یکی از طرح های پرطرفدار ناخن است. کافیست شما پایین ناخن را ساده رها کرده و بالا را با طرحی شبیه به عکس، طراحی کنید.

طراحی ناخن

درخشش طلایی

این تزئینات طلایی متالیک، زیبایی فوق العاده ای به فرنچ کلاسیک شما می بخشند و می توانید زمینه ناخن را با گل های عروسی ست کنید.

طراحی ناخن

گل آمبره

طرح گل آمبره به شکلی که انگار گلها روی ناخن تان سرازیر شده اند با رنگ سفید و صورتی بسیار دلپذیر است به ویژه هنگامی که شما در یک مراسم رسمی و تشریفاتی حضور دارید.

طراحی ناخن

منبع : goodhousekeeping

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی