دنياي بازيگران فرهنگ و هنر

شوهر گلشيفته فراهاني كيست؟ + تصاوير

حدودا یک هفته قبل یکی از هنرمندان ایرانی مقیم نیویورک به نام نقیب شنبه زاده با قرار دادن تصاویری از مراسم ازدواج گلشیفته درباره ازدواج وی خبررسانی کرده بود بدون اینکه نامی از همسر گلشیفته ببرد...
تقویم فارسی اندروید
گرچه ازدواج گلشیفته فراهانی با کامبیز حسینی مجری صدای آمریکا تکذیب شد اما تصاویر آن واقعا مربوط به عروسی وی بود. حالا معلوم شده او با یک آکتور خیابانی زندگی می کند.
حدودا یک هفته قبل یکی از هنرمندان ایرانی مقیم نیویورک به نام نقیب شنبه زاده با قرار دادن تصاویری از مراسم ازدواج گلشیفته درباره ازدواج وی خبررسانی کرده بود بدون اینکه نامی از همسر گلشیفته ببرد.
گلشيفته و همسرش
گلشيفته و همسرش

در همان زمان سینما ژورنال برمبنای یک ویدیوی کوتاه که در صفحه اجتماعی گلشیفته منتشر شده بود و در آن هنرمندی محیطی به نام “متیو سیلور” جملاتی عاشقانه را خطاب به گلشیفته بیان می کرد، پیش بینی این را کرد که گلشیفته فراهانی با “متیو سیلور” ازدواج کرده است.

حالا بعد از گذشت یک هفته با تصویری که گلشیفته از خودش در کنار این هنرمند منتشر کرده و بنری حاوی واژه love  که بین خود و ایشان قرار داده پیش بینی سینما ژورنال تأیید شد.

گلشيفته و شوهرش
گلشيفته و شوهرش

شوهری که قصد دارد از تنشهای عصبی مخاطبان بکاهد

“متیو سیلور” که لقب هنریش معنای خوبی ندارد و مخاطب را به یاد یکی از کمدی های اخیرا اکران شده می اندازد! چنان که خود در صفحه اجتماعیش نوشته هنرمند چیدمانی است که هدفش را کمک به لبخند زدن مردم و خنداندن آنها می داند.

سیلور در منهتن و بروکلین به اجرای برنامه می پردازد و البته به اندازه اجرا در خیابان تجربه اجرا در مترو، گالری و روی استیج را هم دارد.

ادعای او کاستن از تنش های عصبی مخاطبان و باز کردن دریچه ای برای خیال پردازی، آفرینش و عشق است.

گردآوری و تنظیم:  هفت گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی