اطلاعات جالب و مفيد سرگرمي و اطلاعات عمومي عكس و كليپ هاي جالب

زنی که با بدن نصفه و نیمه اش توانست بازیگر شود ! + تصاویر

معمولا برای بازیگر شدن باید ظاهری زیبا و جذاب داشته باشید اما یک زن آمریکایی با بدن نصفه و نیمه اش توانست به عنوان یک بازیگر خود را ثابت کند...
تقویم فارسی اندروید

معمولا برای بازیگر شدن باید ظاهری زیبا و جذاب داشته باشید اما یک زن آمریکایی با بدن نصفه و نیمه اش توانست به عنوان یک بازیگر خود را ثابت کند.

رز سیگینز بازیگر معلول
رز سیگینز بازیگر معلول

رز سیگینز بازیگر معلول که در مجموعه‌ی تلویزیونی «داستان وحشت آمریکایی» نقش «سوزی بدون پا» را بر عهده داشت، در سن 43 سالگی از دنیا رفت. به گزارش «وُلچر» وی روز یکشنبه ، 13 دسامبر، در بیمارستان دنور درگذشت. سیگینز به خاطر جراحی سنگ کلیه در این بیمارستان بستری‌شده بود اما در اثر عفونت شدید جان خود را از دست داد.

رز سیگینز بازیگر معلول
رز سیگینز بازیگر معلول

این هنرپیشه با نوعی ناهنجاری شدید ژنتیکی با عنوان Sacral Agenesis متولد شد به‌گونه‌ای که در همان سال‌های اولیه زندگی‌اش پزشکان مجبور شدند پاهای ناقص وی را قطع کنند. هرچند این تصمیم بی‌رحمانه به نظر می‌رسید اما باعث شد تا این هنرپیشه فقید بتواند به زندگی ادامه دهد.

رز سیگینز بازیگر معلول
رز سیگینز بازیگر معلول

او در سال 1999 ازدواج کرد و بر اساس گفته‌های سیگینز در وبلاگش، تنها معلولی است که با ناهنجاری Sacral Agenesis توانست باردار شود و فرزندانی کاملاً سالم به دنیا بیاورد. پسرش لوک 16 ساله است و دخترش شِلبی 5 ساله.

گردآوری و تنظیم: گروه ۷ گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی