جاذبه هاي جهان طبيعت و گردشگري

راهنمای سفر به ژاپن ٬ پنج روز در ژاپن

تقویم فارسی اندروید

راهنمای سفر به ژاپن : یک سفر پنج روزه به کشوری که مجموعه ای از مدرنیته و سنت است می تواند برای هر کسی جذاب باشد. می توانید به این کشور سفر کنید و به دیدن شهر های مختلفی مانند توکیو، اوزاکا کیوتو یا نارا بروید و از توازنی که بین مناطق شهری و فضای باز هست لذت ببرید. هچنین معابد و زیارتگاه هایی که در این شهر هست می تواند برای تان جالب باشد.

سفر به ژاپن

روز اول سفر به ژاپن: اوزاکا

اوزاکا یک انتخاب عالی برای شروع ماجراجویی در ژاپن است. این شهر یک شهر پرجنب و جوش اما امن است. هر چند خطوط پیچیده قطار در خیابان ها شاید کمی برای تان حس شلوغی و ازدحام را تداعی کند اما تماشای موزه Momofuku Ando Instant Ramen Noodle قطعا آرامش بخش و سرگرم کننده و خانواده پسند است. در بعد از ظهر هم می توانید سری به قلعه اوزاکا که در حال حاضر به عنوان یک موزه کار می کند زده و از تماشای فرهنگ و تاریخ غنی ژاپن لذت ببرید. اگر در فصل شکوفه های گیلاس سری به این شهر بزنید قطعا روزهای به یاد ماندنی را خواهید داشت.

بهترین محل برای گذراندن شب در اوزاکا Dotonburi  است که یک مجموعه از کافه ها و رستوران ها را در خود جا داده است. جمعیتی که به این محل می آیند مشتاق خوردن تاکویاکی هستند که نوعی کباب مخصوص هشت پا است و علاوه بر شام اگر دوست داشته باشید کمی بیشتر بیدار بمانید این خیابان جایی است که از قوانین شب و روز پیروی نمی کند و همیشه آماده پذیرایی شماست.

ژاپن اوزاکا

  1. معابد و کاخ ها در کیوتو ژاپن

تاریخ غنی و متنوع کیوتو را می توان مجموعه ای از زیارتگاه ها و معابد دانست. معبد طلایی، کینکاکوجی و معبد نقره ای می تواند در صدر معابد این شهر باشد و همچنین کاخ سلطنتی با شکوه و عطمتی که دراد قطعا توجه تان را جلب می کند.

معابد و کاخ ها در کیوتو ژاپن

معبد Kiyomizu-dera که در سال 788 تاسیس شده است باقی مانده یک شاهکار معماری است که سالن اصلی آن از چوب ساخته شده و بازدید کنندگان همچنین می توانند از نزدیک شاهد آبشار Otowa  باشند و با نوشیدنی هایی که در این محل سرو می شود از خودشان پذیرایی کنند. توکیو ژاپن می تواند تاریخ غنی و پرشکوه و پرزرق و برق این کشور را به شما نشان دهد و به شما اجازه دهد کمی در زمان سفر کنید و در دوره های پیشین ژاپن خود را داخل معابدی بیابید که در دوره خود از بهترین ها بوده اند.

معبد Kiyomizu-dera

روز سوم سفر به ژاپن: آهوی کوهی و معابد بیشتر در نارا

در نارا می توانید از نزدیک شاهد حیوانات بومی این شهر که آهوهای کوهی یا همان گوزن ها هستند دیدن کنید وی با بیسکویت ها و نوشیدنی های محلی از خودتان پذیریایی کنید. به علاوه در این محل می توانید صنایع دستی و کیف های این منطقه بومی را خریداری کرده و برای خودتان از این شهر کمی یادگاری برید. همچنین می تواندی به Kasuga Taisha که حرم روح پرستی ژاپن است سری بزنید و یا باغ Yoshikien  را از نزدیک ببینید. نارا همچنین اولین پایتخت ژاپن بوده است که می تواند ردی از پیشترفت در عرصه های پیشین را در خود داشته باشد.

آهوی کوهی ژاپن

روز چهارم و پنجم سفر به ژاپن

با کمک خطوط قطار در اوزاکا می توان به توکیو رسید و بعد از صبحانه می توان سری به کاخ سلطنتی زد که راس ساعت 9 صبح به روی بازدید کنندگان باز شده و آماده پذیرایی از آن ها خواهد بود. اسن کاخ متعلق به خانواده سلطنتی بوده است. کاخ سلطنتی در توکیو اقامت گاه اصلی امپراتور ژاپن می باشد.

پنج روز در ژاپن

پس از بازدید از کاخ می توان سری به خیابان مشهور توکیو زد و کمی خرید کرد. در این شهر می توانید لباس های محلی این شهر را هم ببینید که البته به طور نمادین به نمایش در می آیند و حتی گردشگران بیشتری را می بینید که این لباس را به تن می کنند تا عکس بگیرند و مردم دیگر به لباس های جدید و امروزی خود رو آورده اند.

سفر به ژاپن

نزدیک شیبوپا همچنین یک منطقه مد مشهور قرار داد که در خیابان مشهور توکیو است. در این میان محل هایی هم برای استراحت و پذیرایی قرار داده شده است تا بازدید کنندگان بتوانند کمی خستگی در بکنند. به این ترتیب این روز هم با بازدید از کاخ سلطنتی و کمی خرید از بازار های معروف این شهر به پایان می رسد.

کشور ژاپین

روز دیگر نیز در توکیو با دیدن یک معبد دیگر شروع می شود. معبد بزرگ Sensu-ji یی از معابد بزرگ و نهفته در منطقه آساکوسا است که از مناطق شلوغ و پر رفت و آمد این شهر است. از ویژگی های این منطقه می توان به بازار بزرگ منتهی به معبد اشاره کرد که مملو از تنقلات خانگی و اسباب بازی های کودکان است. می توانید در این محل مواد غذایی یا صنایع چاپ کابوکی و ابریشم را پیدا کنید. در همین بازار نیر رستوران ها و افه هایی برای پذیرایی از شما دایر هستند. پس از آن می توانید در ادامه به بازارهای لوازم الکترونیکی و مغازه های دیگر سری بزنید و همچنین در مسیر خود محله کیچیجوجی که از بخش های فوق العاده دیدنی ژاپن است دیدن گنید.

سفر به توکیو ژاپن

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی