آرايش صورت و مو مد و زيبايي

خانم هاي داراي پوست روشن چطور آرايش كنند؟

تقویم فارسی اندروید

هر رنگ پوستی مزایا و معایب خودش را دارد، چه روشن باشد و چه سبزه. ولی آیا می دانید که پوست روشن در برابر اشعه های آفتاب آسیب پذیرتر از پوست سبزه است؟

همچنین ظهور نشانه‌های افزایش سن در پوست روشن، سریعتر از پوست سبزه است. با این وجود مزایای پوست روشن، سهولت انتخاب در رنگهای مناسب است؛ مانند سایه چشم با رنگهای روشن یا تیره و یا براق و درخشان.

همه ی اینها اگر به طور حرفه ای با هم ترکیب شوند برای پوست روشن مناسب خواهند بود.

safe6344918157521

در ادامه نکاتی برای جذاب‌تر شدن آرایش خانم‌هایی با پوست روشن ارائه کرده ايم:

کرم پودر باید کاملا مطابق با رنگ پوستتان باشد. همچنین دارای پوشش دهی ملایم و سبک، و حاوی مواد محافظ در برابر اشعه ماورای بنفش باشد تا در طول روز از پوستتان در برابر نور آفتاب محافظت کند.

برای برطرف کردن تیرگی زیر چشم، از کانسیلر به رنگ بژ مایل به زرد استفاده کنید.

برای رژ گونه، رنگ هلویی را به شما توصیه می‌کنیم. این رنگ برای پوستهای خیلی روشن بسیار مناسب و قشنگ است زیرا پوستتان را پر از سرزندگی و زیبایی می کند و آن را شاداب و گل انداخته نشان می دهد. توصیه می‌کنیم از رنگهای تند و پر رنگ دوری کنید، چرا که با رنگ پوست روشنتان غیرطبیعی و ناجور است.

ترجیحا بهتر است برای سایه چشم از رنگهای طبیعی روشن مثل صورتی، آبی آسمانی و سبز روشن استفاده کنید. این رنگها برای پوست شما بسیار جذاب و فریباست.

صبحها از رژ مایع شفاف استفاده کنید، اما برای مراسم و مجالس شبانه رژ صورتی مایل به قرمز یا قرمز کلاسیک بزنید. چنین رنگ‌هایی برای مراسم و مناسبات جذاب خواهد بود.

در روز از ریمل و مداد چشم قهوه ای استفاده کنید؛ اما برای یک آرایش کلاسیک، مداد چشم و خط چشم مشکی به کار ببرید.

120970-13

برای ابروها بهتر است کلاً از رنگ مشکی بپرهیزید، زیرا برای پوست روشن بسیار تند و ناجور به نظر می‌رسد و تندی‌اش به چشم می‌زند. بهتر است از مداد ابروی قهوه‌ای ملایم استفاده کنید تا طبیعی به نظر بیایند.

و در آخر:

  • به خانمهای دارای پوست روشن توصیه می‌کنيم مراقبت‌های لازم را از پوستشان داشته باشند زیرا پوستشان آسیب پذیرتر از سایر انواع پوست است. و همانطور که قبلا گفته شد، به هیچ عنوان نباید مستقیما بدون استفاده از ضد آفتاب، در معرض نور آفتاب قرار بگیرید.
  • آب زیاد بنوشید و ویتامین ها و سبزیجات و میوه‌ی تازه زیاد استفاده کنید.
  • هر هفته از ماسکهای طبیعی استفاده کنید تا به حفظ شادابی و سلامت پوست شما کمک کند و زردی و کدری پوست را برطرف نماید.
  • از استعمال دخانیات و شب بیداری جدا بپرهیزید چرا که اثر منفی‌اش به سرعت در پوستتان نمایان خواهد شد.
  • هر چند وقت یک بار به متخصص پوست مراجعه کنید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی