اخبار داغ اخبار فرهنگی - هنری دنياي خوانندگان فرهنگ و هنر

جزئیات ماجرای شکایت شهرام شب پره از زبان خودش !

انتشار تصویری از شکایت «شهرام شب‌پره» از یک ایرانی مقیم ترکیه در هفته‌های گذشته بازخوردها و واکنش‌های زیادی را در پی داشت و در فضای مجازی به شدت خبرساز شد...
تقویم فارسی اندروید

انتشار تصویری از شکایت «شهرام شب‌پره» از یک ایرانی مقیم ترکیه در هفته‌های گذشته بازخوردها و واکنش‌های زیادی را در پی داشت و در فضای مجازی به شدت خبرساز شد.

شهرام شب پره
شهرام شب پره

در متن این برگه شکایت توضیح خاصی داده نشده و تنها طرف مورد شکایت، برای حضور در دادگاه در تاریخ ۶ بهمن‌ماه ۹۴ فراخوانده شده بود. این موضوع به مرور دستخوش تأیید و تکذیب‌های فراوانی در گروه‌های تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. عده‌ای این تصویر را غیرواقعی و حاصل فتوشاپ خواندند و عده‌ای نیز از حضور این خواننده در مرز ارومیه خبر دادند. به مرور، ماجرا بزرگ‌تر شد و حتی کار به خبر دستگیری شهرام شب‌پره نیز کشیده شد تا سرانجام این خواننده لس‌آنجسی در متنی که توسط یکی از سایت‌های ایرانی خارج از کشور منتشر شد، صحت این موضوع را تأیید کرد.

«شهرام شب‌پره» درباره ماجرای شکایت‌اش در ایران، در متنی که سرشار از ایرادهای ویرایشی و نگارشی بود، توضیح داد: «جریان شکایت بنده این‌گونه است که سال پیش سه نفر از کسانی که دوستم بودند -یک زن و شوهر به اسم یاشار و رها و پدر خانوم رها، آقای امیر […] قهرمان پینگ‌پنگ آسیا که پنجاه سال دوست می‌باشیم- سر من کلاه گذاشتند و از من چهارصد هزار دلار گرفتند که برای من در ترکیه، دو عدد آپارتمان بخرند. ولی مخفیانه پول‌ها را برداشتند و به ایران فرار کردند. چون تصور می‌کردند که من نمی‌توانم به ایران بروم؛ ولی همسرم رفت و با حکم دادگاه آنها را بازداشت کرد و فعلاً که پول من رفته است و یاشار هم الان در ایران در زندان می‌باشد. این بوده کل جریان شکایت من و هیچ‌گونه ربطی به کنسرت و این چیزها که خبر آن در کانال «ایران تایمز» منتشر شده بود، ندارد.»

پیگیری «موسیقی ما»

خبرنگار «موسیقی ما» از طریق یکی از اعضای گروه «بلک‌کتس» که پیش از این در ایران فعالیت می‌کرد و در ارکستر خواننده‌هایی چون مرتضی پاشایی و… ساز زده، توانست ارتباط کوتاهی با همسر «شهرام شب‌پره» بگیرد و او درباره میزان صحت این خبر به «موسیقی ما» گفت: «این موضوع مدت‌هاست که در دست پیگیری بود و وقتی این تصویر به اینترنت رسید و به شکل گسترده‌ای همه‌جا پیچید، ما تقریباً تمام کارهایمان را در دادگاه انجام داده بودیم.»

همسر این خواننده در توضیح بیشتر این موضوع گفت: «تا زمانی که حکم نهایی در خصوص این پرونده صادر نشود، نمی‌توان در مورد آن در رسانه‌ها صحبت بیشتری کرد.»

اخبار و تصاویر بیشتر خوانندگان را اینجا بخوانید

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات از طریق تلگرام ، اینجا کلیک کنید

گردآوری و تنظیم: گروه ۷ گنج

www.7ganj.ir

منبع: موسیقی ما

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی