روانشناسی سبك زندگي

به این ۴ نوع دوست‌تان اصلا نیاز ندارید

تقویم فارسی اندروید

به این ۴ نوع دوست‌تان اصلا نیاز ندارید

 

در این نوشتار با ۴ نوع از دوستان‌تان آشنا می‌شوید که احتمالا به آن‌ها نیازی ندارید.این مقاله را بخوانید و همین امروز در رابطه‌ی دوستی‌تان با این ۴ نوع شخصیت تجدید نظر کنید. امیدوارم که خیلی دیر نشده باشد!

به این ۴ نوع دوست‌تان اصلا نیاز ندارید

۱. دوست نق‌نقو

هیچ‌کس دوستی را که دائم گلایه می‌کند و نق می‌زند، دوست ندارد. زندگی با آدمی که دائم گلایه می‌کند و نق می‌زند طاقت‌فرسا است. مشکل آنها این است که برای پایان دادن به نق و گلایه‌ی آنها هیچ کاری از دست‌تان بر نمی‌آید. گفت‌وگوی سازنده با آنها هیچ فایده‌ای ندارد.

۲. دوست خودستا

این یکی برای‌مان آشنا است. آنها داستانی دارند که از داستان شما کمی بهتر است. آنها کمی باهوش‌تر، کمی چابک‌تر، کمی خوش‌قیافه‌تر، و در ورزش کمی بهتر هستند و بدون فوت وقت همه‌ی این‌ها را به شما می‌گویند. معضلی که وجود دارد این است آنها اغلب واقعا نامطمئن هستند و احتمالا در گروه نوع سوم دوست هم قرار می‌گیرند.

۳. دوست بدبین

“من نمی‌دانم…” جمله‌ای است که اغلب از دهان آنها خارج می‌شود. آنها دائم به شما شک می‌کنند. فکر می‌کنند شما نمی‌توانید در زندگی‌تان به چیزهایی که نیاز دارید دست پیدا کنید. فوق‌العاده است که در زندگی‌تان آدم‌هایی داشته‌باشید که شما را به چالش می‌کشند، اما باید شما را باور هم داشته‌باشند. شما به این نوع دوست نیاز ندارید.

۴. دوست متزلزل

این آزاردهنده‌ترین نوع دوست است. شما برنامه‌ریزی می‌کنید و او نه قبول می‌کند نه رد می‌کند، یا در آخرین لحظه قرار را به هم می‌زند. این‌ها دوستانی هستند که به مرور زمان پی‌می‌برند دیگر به قرارها دعوت نمی‌شوند. و آن موقع است که از خودشان می‌پرسند چرا…

منبع

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی