تناسب اندام سلامت

بزرگ کردن سینه – راهکار هایی برای افزایش سایز سینه بصورت کاملا طبیعی

تقویم فارسی اندروید

زنان ممکن است به دلایل مختلف بخواهند اندام های سینه خود را تغییر دهند و آن را بزرگ تر کنند. شاید این اندام با قد و وزن شان هماهنگی ندارد و یا شاید دچار مشکل فیزیکی خاصی باشند. آسان ترین و موجه ترین راهی که به ذهن هر کسی می رسد عمل های جراحی است که می تواند آسان و سریع باشد اما عده ای ممکن است نتوانند از پس هزینه های آن بربیایند و یا نخواهند ریسک داشتن عوارض عمل بزرگ کردن سینه را تحمل کنند. به همین دلیل در این مقاله از 7گنج قصد داریم راهکارهای آسان و خانگی برای بزرگ کردن سینه ها و افزایش سایز سینه بصورت کاملا طبیعی را به شما آموزش دهیم.

بزرگ کردن سینه

راهکار های بزرگ کردن سینه / افزایش سایز سینه

خب همه دوست دارند که بدن شان انحناهای خوب و جذابی داشته باشد و به زیبایی بیشتر آن ها کمک کند اما توجه داشته باشید که سایز ایده آل برای هر کس به نسبت شرایط کلی فیزیکی او سنجیده می شود پس سایز ایده آل خود را بدانید و بعد برای بزرگ کردن سینه هایتان اقدام کنید.

دقت کنید که وزن اضافه کردن به طور طبیعی اندام سینه شما را هم بزرگ تر می کند پس شاید کمی چاق شدن راهکار خوبی برای تان باشد اما اگر نمی خواهید هیچ چربی اضافه ای به بدن تان هجوم بیارود پس راهکارهای طبیعی دیگری هم هستند که می توانید آن ها را امتحان کنید.

سینه از بافت همبند ساخته شده و ترکیب دقیق آن در هر کس می تواند متفاوت باشد. در حالی که برخی زنان بافت متراکم تر با مقادیر کمی بافت چربی دارند در بافت های دیگر چربی بیشتر یا نرمال است. بنابراین افزایش وزن برای بزرگ کردن سینه ایده خوبی نیست و برای همه کس نتیجه یکسان ندارد. چند راهکار زیر در دراز مدت اندازه سینه شما را تغییر می دهند و به افزایش سایز سینه های شما کمک میکنند.

1. ماساژ منظم سینه موجب افزایش سایز سینه می شود.

این راهکار یکی از بهترنی راه های افزایش اندازه سینه هاست. اگر روزانه نیم ساعت سینه های خود را ماساژ دهید بعد از گذشت یک ماه متوجه خواهید شد که به اندازه یک فنجان بزرگ تر شده اند.

ماساژ سینه جریان خون را افزایش داده و فیتواستروژن بیشتری به سینه های شما جریان می یابند. این هورمون ها مسئول بزرگ کردن سینه می باشند. برای ماساژ نیز می توانید از حرکات چرخشی کف دست استفاده کنید. می توانید برای سینه راست به جهت عقربه های ساعت و روی سینه چپ خلاف جهت عقربه های ساعت ماساژ دهید.

2. مصرف چربی سالم جهت افزایش سایز سینه

چربی های سالم مانند تخم مرغ یا آجیل یا آووکادو یا ماهی و غیره در بزرگ کردن سینه موثر می باشند. آن ها همچنین برای سلامت تان هم خوب هستند.

3. خوردن غذاهای غنی از استروژن باعث بزرگ شدن سایز سینه می شود.

اندازه سینه ی شما به حظور برخی هورمون ها در بدن تان بستگی دارد. اگر می خواهید بر کوچکی سینه هایتان غلبه کنید می توانید غذاهای غنی از استروژن مانند برخی میوه ها و حبوبات، سویا ، بذر کتان، سوپ سر مرغ و غیره را بخورید.

4. انتخاب درمان گیاهی

روش های مختلف گیاهی می توانند برای بزرگ کردن سینه موثر باشند. در ادامه برخی از آن ها را به شما می گوییم.

  • دانه رازیانه: دانه های رازیانه سرشار از فلانوئیدها بوده و سبب بزرگ کردن سینه می شود.
  • برگ نخل باد بزنی: برگ این نخل تولید بیش از حد هورمون تستوسترون را کاهش داده و سبب بزرگ شدن سایز سینه ها می شود.
  • شنبلیله: سبب تحریک تولید پرولاکتین شده و افزایش سایز سینه شما را به همراه خواهد داشت.

افزایش سایز سینه

5. تمرین های ورزشی خاصی هستند که می توانند عضلات سینه شما را تقویت کرده و آن ها را بزرگ تر کنند:

  • فشار دادن دیوار

مقابل یک دیوار ایستاده و کف دست تان را روی آن فشار دهید. شروع به هل دادن بدن خود در مقابل دیوار کنید بدون آن که آرنج تان خم شود. این کار را 10 ثانیه انجام داده و سپس استراحت کنید. این کار را 20 بار تکرار کنید.

  • دستان نوسانی

مقابل دیوار ایستاده و دستان تان را خلاف عقربه ساعت حرکت دهید. این کار را 10 بار تکرار کنید. کمی استراحت کرده و بعد از 10 تا 15 ثانیه شروع به حرکت شانه ها خلاف عقربه ها بکنید. این کار را برای 15 دقیقه در روز انجام دهید. در طول زمان کمی متوجه تغییر اندازه سینه ها خواهید شد.

6. انجام برخی از کارهای خانه می تواند سبب بزرگ تر شدن سینه های تان شود.

پرهیز از استفاده از دستگاه های الکتریکی و انجام دادن کارها به دست خودتان می تواند سبب بزرگ  شدن سینه هایتان شود. ممکن است این روند کمی طول بکشد اما نتیجه بهتری خواهد داشت. برخی کارها مانند هم زدن یا استفاده از هونگ ها به علت حرکات زیاد بازو موثر می باشند.

گاهی با پوشیدن برخی لباس ها هم می توانید سینه های تان را بزرگ تر نشان دهید. دقت کنید که برای این کار راحتی تان را قربانی نکنید!

5 دیدگاه

  • با سلام خدمت دوستان عزیز
    جهت بزرگ کردن سایز سینه در بانوان مصرف گیاه قاصدک بسیار مفیده
    اما با توجه به اینکه ریشه قاصدک و مخصوصا دمنوش آن بسیار تلخ هستند، می تونید کپسول ریشه رو تهیه و به راحتی مصرف کنید
    طبق اصول علمی مصرف پودر ریشه بسیار موثر تر از عصاره یا دمنوش است.
    می توانید کپسول ریشه قاصدک رو از شرکت نیک داروی شفاساز امیران با قیمت مناسب تهیه کنید
    بسیار با کیفیته

  • سلام روز بخیر
    آیا استفاده از رازیانه برای بزرگ کردن سینه ها به سن هم بستگی دارد؟
    من 32 سالمه و سینه های کوچیکی دارم.

  • واقعا که خرما فواید زیادی دارد ولی متاسفانه بیگویم که من خرما خوش دارم اما من را گلون درد میکند وخوردن نمیتانم.
    نمیدانم دلیل اش چیست ؟

    • شايد حساسيت باشد
      اما
      با شير هم ميتوانيد مخلوط كنيد و امتحان كنيد ببينيد بهتر ميشود يا نه

5 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی