دكوراسيون و چيدمان

ده ایده برای دکوراسیون داخلی خانه در سال جدید

تقویم فارسی اندروید
دکوراسیون داخلی خانه
دکوراسیون و چیدمان

سال جدید چندان هم بی سر و صدا نیست و طراحان و عکاسان دکوراسیون داخلی خانه تمایل دارند همه چیز از سال های قبل پر رنگ تر، پر زرق و برق تر و لوکس تر باشد. اگر می خواهید برای سال جدید تغییراتی در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد کنید و یا تازه ازدواج کرده و به فکر ایده هایی جدید در دکوراسیون داخلی خانه تان هستید، این مقاله می تواند به شما کمک کند. در این مقاله ده مورد از ایده هایی که برای دکوراسیون داخلی خانه در سال جدید مورد توجه قرار گرفته اند و همچنین پنج مورد از ایده هایی که از سال قبل دیگر از مد افتاده اند را به شما معرفی خواهیم کرد. ابتدا به مواردی که از رده خارج شده اند می پردازیم.

1. آشپزخانه های سراسر سفید

آشپزخانه سفید

آشپزخانه های سراسر سفید که زمانی یکی از محبوب ترین ایده های دکوراسیون داخلی خانه بودند این روزها از رده خارج شده اند. در سال جدید به جای رنگ سفید از رنگ های گرم و یا چوب در آشپزخانه ها استفاده می شود. اگر هنوز هم علاقه به رنگ سفید در آشپزخانه خود دارید سعی کنید آن را با رنگ کرم، آبی و خاکستری ترکیب نمایید.

2. سینک های سفید و استیل ضد زنگ

سینک

در سال جدید سینک هایی با رنگ های تیره تر و طرح هایی جسورانه تر محبوب هستند. سینک های مسی هم بسیار لوکس و جذاب هستند اما سینک های سنگی هم ممکن است به مرور از رده خارج شوند پس با احتیاط بیشتری آنها را سفارش دهید.

3. تأکید بر یک دیوار

دکوراسیون داخلی خانه

این ایده در دهه های 80 و 90 میلادی بسیار مد بود اما اکنون در حال بازنشسته شدن است. این ایده راحت ترین راه برای ایجاد تنوع در اتاق محسوب می شد اما این روزها می توان از دیوارهایی که دارای بافت هستند و همچنین تزئینات لوکس برای زیبایی هر چه بیشتر اتاق ها استفاده کرد.

4. دیوار نوشته ها و دکوراسیون داخلی خانه

دیوار نوشته

مطمئناً علائم و دیوار نوشته ها علاوه بر نمایش عقاید و احساسات افراد خانواده می توانند به مرکز توجه و سرگرمی بدل شوند. در سال های اخیر این مد تقریبا از بین رفته و افراد راه های دیگری برای بیان درونیات و مفاهیم مورد علاقه شان پیدا می کنند که کمی معنادار تر باشد.

5. نقش عناصر معماری تصادفی در دکور

دکوراسیون داخلی خانه

گاهی اوقات در دکوراسیون داخلی خانه مواردی استفاده می شود که به طور رندوم در بیشتر خانه ها از آن بهره می برند اما درست این است که هر چیزی با سبک خانه تناسب داشته باشد. باید به سبک مدرن یا سنتی بودن خانه فکر کرد و سپس از عناصر معماری متناسب با آن استفاده نمود.

 

اکنون به ایده هایی در دکوراسیون داخلی خانه که سال جدید بسیار در کانون توجه هستند توجه نمایید.

1. تن های طلایی

دکوراسیون داخلی خانه

همانطور که می دانید بنفش به عنوان رنگ سال معرفی شده است. این رنگ در دکوراسیون داخلی خانه به خصوص در اتاق خواب بسیار محبوب است. هرچند مبل و پرده با پارچه های مخمل بنفش نیز بسیار با شکوه است. برای جلوه دادن هر چه بیشتر به این رنگ می توانید از تن طلایی به طور مثال در یراق پارچه، لوستر، ساعت و دستگیره ها استفاده نمایید.

2. کابینت های متفاوت

دکوراسیون داخلی خانه

درست است که گفتیم از آشپزخانه سفید باید اجتناب کرد اما همچنان رنگ های روشن می توانند فضا را دل باز کنند. اگر فضای بزرگی دارید هم چه بهتر، زیرا می توانید بدون دغدغه از رنگ های تیره استفاده کنید. باز هم تأکید می شود که رنگ کرم، انواع آبی یا خاکستری روشن تا متوسط را برای کابینت هایتان انتخاب کنید.

3. نقش اجناس برنجی در دکور خانه

دکوراسیون داخلی خانه

شاید شما عاشق آن باشید یا از آن تنفر داشته باشید اما به هر حال جنس برنج در سال جدید دوباره مد شده و طرفدار پیدا کرده است. لوازم آشپزخانه، کلید و پریز و مبلمان اتاق نشیمن می توانند از جنس برنج باشند. همانطور که در تصویر می بینید برخی از لوازم این حمام زیبا از جنس برنج ساخته شده اند.

4. هنرهای دستی

دکوراسیون داخلی خانه

زیبایی دکوراسیون داخلی خانه هنگامی که با هنرهای دستی ترکیب شده باشد می تواند دو چندان شود. هنرهای دستی مانند سفالگری، نقاشی، گلدوزی، آینه کاری و غیره می توانند تزئینات خانه را به طرز شگفت انگیزی زیباتر کنند. در نهایت همه چیز به زیبایی شناسی ارگانیک ختم می شود.

5. نقش فضای شخصی در دکور

دکوراسیون داخلی خانه

ایجاد یک فضای شخصی در خانه به شما کمک می کند که احساسات و هنر خود را به نمایش بگذارید. قطعا اینجا به بهترین نقطه خانه تان تبدیل خواهد شد که طراحی آن تمام و کمال به سلیقه و هنر خودتان بستگی دارد.

6. مبلمان شکیل

دکوراسیون مبلمان

در قسمتی از خانه می توانید با یک دست مبلمان خوش ریخت و شکیل جلای بیشتری به دکوراسیون تان بدهید. در سال جدید مبلمان های منحنی شکل بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و می توانند در خانه منظره ای بسیار ظریف و منحصر به فرد ایجاد کنند.

7. چاپ گلدار

دکوراسیون داخلی خانه

این یک طراحی پیشگامانه است و شما می توانید یک مبل یا صندلی را با طرح گلدار انتخاب نمایید که جلوه بیشتری به چیدمان خانه تان بدهد و همچنین وسایل خانه را از یکنواختی در آورد. این طراحی از نگاه سنتی فاصله گرفته و سبکی تازه و شاداب وارد خانه می کند. فقط به یاد داشته باشید این طرح در صورتی جذاب است که باقی وسایل خانه از جمله فرش، مبلمان و پرده طرحی ساده و تک رنگ داشته باشند. اجازه ندهید خانه تان زیادی شلوغ به نظر برسد.

8. دکوراسیون سیاه و سفید

دکوراسیون داخلی خانه

این یک ترکیب رنگ کلاسیک محسوب می شود که هنوز هم از مد نیفتاده است. در هر فصل و در هر خانه ای با سبک های متفاوت می تواند مورد استفاده قرار گیرد فقط نباید زیادی از آن استفاده شود. استفاده از ترکیب رنگ سیاه و سفید در حوله، دستمال های آشپزخانه، کوسن ها و غیره که در ابعاد کوچک هستند می تواند جالب توجه باشد.

9. استفاده از سنگ های شگفت انگیز در دکوراسیون داخلی خانه

دکوراسیون داخلی خانه

ترکیب سنگ سفید و خاکستری و سبز این روزها در دکوراسیون داخلی خانه بسیار جذاب است. این مواد زیبا و طبیعی، بافت و عمق را به طراحی اضافه می کنند در عین حال بسیار بی نظیر، مدرن و جدید هستند.

10. طبیعت

دکوراسیون داخلی خانه

ظاهر طبیعی فقط به سنگ منتهی نمی شود بلکه می توان وسایل چوبی دست ساز، چرم و هر چیز طبیعی دیگر را وارد چیدمان خانه کرد. این کار جلوه ای طبیعت گونه وارد خانه کرده و به زندگی تان روح تازه ای می بخشد.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی