آرايش صورت و مو مد بانوان مد و زيبايي

انواع مدل مو برای عروس

تقویم فارسی اندروید

مدل مو برای عروس که با ظاهر او تناسب داشته باشد یکی از مهمترین عناصر زیبایی عروس محسوب می شود. به جز انتخاب لباس، تور عروس و جواهرات، مدل مو برای عروس نکته ای مهم است که باید با توجه به استایل او و با دقت انتخاب شود.

مدل مو برای عروس
آرایش و زیبایی

ممکن است فکر کنید مدل مو برای عروس به همان مدل هایی که همیشه در عکس ها و یا عروسی های دیگران دیده ایم محدود می شود اما هر عروسی باید سبک خود را بشناسد و دوست داشته باشد. بر خلاف انتظار، مدل مو برای عروس از تنوع بسیار بالایی برخوردار است اما شاید کمتر دیده باشیم که از مدل های متنوع استفاده شود. همچنین به یاد داشته باشید شما به عنوان عروس باید مدل موی مناسب با خود را انتخاب کنید و نیازی نیست برای همرنگ جماعت شدن، خود را از مدت ها قبل شبیه دیگران کنید. امروزه مدل مو برای عروس باید با آرایش و شخصیت خود عروس هماهنگی داشته باشد. شما چه یک عروس سنتی باشید و چه مدرن، می توانید در این مقاله مدل مناسبی برای موهایتان انتخاب نمایید. در این مقاله مدل مو برای عروس هایی با موی کوتاه، متوسط و بلند معرفی شده که امیدواریم مطالعه اش برای شما سودمند باشد.

مدل مو برای عروس با توجه به مدل لباس

مدل مو برای عروس

ممکن است در انتخاب لباس عروس حسابی سردرگم شده باشید و چندین مدل را امتحان کرده باشید. لباسی برای شما مناسب است که برش و سبک آن با اندام شما تناسب داشته باشد.

اگر یک لباس بلند کلاسیک و ساده بدون گلدوزی و گیپور و دانتل فراوان را انتخاب کنید، بهترین مدل مو برای شما یک مدل گوجه ای یا شینیون ساده است که با یک گل سر یا تاج زیبا تزئین شده است.

اگر یک لباس پرنسسی و بندی یا دکلته انتخاب کرده اید که گردن تان پوشیده نیست بهتر است مدل موهای تان را یک مدل باز انتخاب کنید که موها از دو طرف یا یک طرف روی سینه بیفتند.

اگر لباسی مدرن با خطوط نامتقارن و نامتعارف انتخاب می کنید که طرحی هنجارشکن دارد سعی کنید انتخاب موهایتان کاملا ساده باشد. لوازم جانبی مثل تور، تاج و جواهرات را مدرن و متناسب با لباس تان انتخاب نمایید.

اگر قصد دارید از لباسی که مربوط به دوره تاریخی خاصی است استفاده کنید، سعی کنید جزئیات موهایتان را نیز از همان دوره انتخاب کنید. در ضمن جواهرات را نادیده نگیرید.

مدل مو برای عروس با توجه به طول مو

مدل مو برای عروس

صرف نظر از مدل لباس جهت انتخاب مدل مو برای عروس باید طول مو را مد نظر قرار داد. شما به عنوان عروس چه موهای کوتاهی داشته باشید، چه متوسط و چه بلند دوست دارید موهایتان فوق العاده به نظر برسد.

بنابراین ما با توجه به اندازه مو چند مدل مو برای عروس در نظر گرفته ایم که در عکس ها به شما نشان خوهیم داد. با دیدن این عکس ها می توانید بهترین مدل مو را برای بهترین شب زندگی تان انتخاب کنید.

مدل مو برای عروس با موهای کوتاه

مدل مو برای عروس

اگر موهایی کوتاه دارید باید برای برجسته کردن مدل موهایتان تلاش کنید. برای این کار شما می توانید از گل سر یا یک تاج شگفت انگیز استفاده کنید. عروس های مو کوتاه می توانند از مدل ویو (مواج) استفاده کرده و مو را با یک گل زیبا تزئین کنند.

اگر به عکس های عروسی در قدیم نگاهی بندازید کمتر ممکن است به عروسی با موهای کوتاه بر بخورید. موهای کوتاه معمولا در دسته مدرن جای می گیرد و چندان با لباس، آرایش و اکسسوری سنتی همخوانی ندارد.

مدل مو برای عروس با موهای متوسط

مدل مو برای عروس

برای مو های متوسط مدل های متنوعی وجود دارد که از مدل های باز و آزاد تا انواع مدل های گوجه ای را شامل می شود. خاصیت این اندازه از مو این است که شما می توانید هم از مدل های سنتی و هم مدرن استفاده کنید. تقریبا در لباس، آرایش و اکسسوری محدودیتی ندارید. مدل های باز، بسته و نیمه باز همگی برای شما مناسب هستند.

مدل مو برای عروس با موهای بلند

مدل مو برای عروس
مدل مو برای عروس

برای موهای بلند گزینه های فراوانی وجود دارد. شما در شب عروسی تان به کمک موهای بلند می توانید حداکثر زنانگی خود را به نمایش بگذارید. می توانید موهایتان را صاف یا فر کنید. تمام مدل های سنتی و کلاسیک برای شما مناسب هستند و انتخاب شان به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. فقط سعی کنید مدلی که انتخاب می کنید با لباس تان هماهنگ باشد. یک شینیون با کلاه یا گل سرهای فانتزی می تواند انتخاب شما باشد و یا یک مدل باز را انتخاب کنید. همچنین شینیون حصیری، بافت و انواع فر می تواند گزینه هایی عالی برای موهای بلند باشند.

منبع : tinytouchups

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی