دسته‌بندی نشده

اصول موفقیت برای کارافرینان و شاغلان

تقویم فارسی اندروید

کارفارینان و شاغلان

به عنوان یک کارآفرین ترفند های مختلفی را باید برای موفقیت در کارتان بدانید. همچنین قطعا مسائل زیادی است که یاد گرفتن آن ها می تواند به شما کمک در بهتر کردن کارتان کمک کند. با این حال در حین کار کردن و رسیدگی به مسائل کارتان شاید شرکت در سمینارها و کلاس ها کار چندان راحتی نباشد.

اگرچه یاد گرفتن چیزهای جدید می تواند دلهره آورد باشد، اما پاداشی که با رشد شخصی شما نصیب تان می شود کمی فراتر از تلاش تان خواهد بود. یاد گرفتن و دوره دیدن می تواند شما را برای داشتن یک کسب و کار کوچک و موفق یاری کند. در ادامه پنج دلیل آورده شده که توضیح می دهد چرا باید برای ارتقا شغل تان به دنبال یادگیری باشید.

1. آموزش های رایگانی برگزار می شود که اطلاعات مفیدی در اختیارکارآفرینان و شاغلان خواهند گذاشت

یک ننگ در دنیای کسب و کار این است که در آن آموزش و پرورش برای کارآفرینان و شاغلان با هزینه های گزافی همراه است. ممکن است شرکت در یک سمینار یا یک برنامه ی آموزشی با قیمت سرسام آور و هنگفتی همراه باشد که همه ی افراد توانایی یا  تمایل پرداخت آن را نداشته باشند. این یعنی پیشترفت فقط در حیطه ی ثروتمندان خواهد بود. اما اگر شما هم برای یادگیری مصر باشید می توانید از موقعیت های رایگانی که برای تان ایجاد می شود بهره ببرید. همیشه سیمنارهای بدون هزینه یا دوره ها و کلاس های رایگان برای برخی مشاغل خاص ایجاد می شود که می تواند برای شما نکات ارزنده بسیاری داشته باشد. همچنین می توانید با برخی از استادان و افراد خبره در یک حرفه صحبت کنید تا برای تان دوره های مجانی در حمایت از یک شغل ایجاد کنند و در ازای آن شما هم به آن ها امتیازاتی بدهید و به نوعی زحمات شان را جبران کنید

2. راهکارهای جدید را یاد بگیرید

با توجه به مطالعاتی که در سال 2014 روی کارآفرینان و شاغلان انجام شد، 70 درصد از مدیران نگران نداشتن مهارت های کلیدی برای مدیریت و هدایت کسب و کارشان بوده اند. اگر شما هم فکر می کنید که به ترفندها و راه های جدید برای افزایش مهارت های خود نیاز دارید پس به یادگیری روی بیاورید. داشتن مهارت های جدید می تواند دید شما را نسبت به جنبه های دیگر کارتان باز کند.

3. با  همکاران و دیگر افراد مشغول در زمینه ی کاری تان آشنا می شوید

بسیاری از مشاغل از یه جای کوچک گوشه ی شهر شروع می شود و ناشناخته و گنگ باقی می ماند. یا حتی ممکن است خیلی از افراد شغل مورد نظر خود را از داخل خانه شان مدیریت کنند. در این وضعیت ارتباط با همکاران و دیگر کارآفرینان و شاغلان عرصه ی کاری شما سخت و حتی غیر ممکن می شود. اما می دانید که همین ارتباطاتی که بین کارآفرینان و شاغلان و افراد مشغول در یک حرفه وجود دارد می تواند تا حد زیادیبه آن ها انگیزه داده و همچنین نکات مختلفی را به آن ها یاد دهد. با شرکت در این کلاس ها باب آشنایی و ارتباط با همکاران دیگرتان برایتان میسر می شود.

4. شما با کارکنان خود ارتباط بهتری خواهید داشت

آیا ارتباط گرفتن با کارکنان تان و ایجاد یک ارتباط حرفه ای با آن ها برای شما آسان نیست؟ کلاس های آموزشی مقدماتی می تواند به شما کمک کند. یک کلاس بازاریابی و یا ارتباط با کارکنان شگردهای ارتباط برقرار کردن و صحبت کردن با آن ها را به شما یاد می دهد. همچننی می توانید راه های بهتر و تازه ای برای این ارتباط پیدا کنید.

5. شما در مورد ابزار و مهارت های جدید یاد می گیرید

شما هر بار با یاد گرفتن یک چیز جدید می توانید تغییرات زیادی را در کار و حرفه ی خود ایجاد کنید. درواقع مطالعات نشان داده است که کمبود مهارت تا 66 درصد با خطر از دست دادن کسب و کار و باخت به رقبا و تا 59 درصد با خطر از دست دادن رضایت مشتری همراه است. گاهی تنها یک مهارت جدید یا یک ابزار کاربردی می تواند وضعیت کسب و کارتان را از این رو به آن رو کند.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی