مد و زيبايي مد و مد گرايي

8 راه مهم برای آنکه استایل شخصی خود را پیدا کنید.

تقویم فارسی اندروید

پیدا کردن یک استایل شخصی و منحصر به فرد در مد اغلب می تواند سخت ترین کار ممکن باشد. با نگاه کردن به مشاهیری که هر روز لباس های رنگارنگ می پوشند سخت است که بتوانید استایل شخصی خود را پیدا کنید. این اصلاً آسان نیست و برای تصمیم گیری بهتر لازم است برای مدتی طولانی در آینه به خود نگاه کنید پیش از آنکه استایل شخصی خود را در معرض نمایش بگذارید. راهنمایی های خاصی لازم است تا این روند را آسان تر کنید.

استایل شخصی
مد و فشن

در 7گنج ما به شما توصیه هایی برای یافتن سبک شخصی خودتان عنوان می کنیم:

شکل بدن تان را پیدا کنید.

شما نمی توانید سبک شخصی تان را بیابید بدون آنکه شکل بدن خود را به خوبی بشناسید. تنها با این شناخت است که می توانید لباسی مناسب برای خودتان انتخاب کنید. شاید لباسی را بر تن یک سوپراستار ببینید و تحسین کنید اما آن لباس روی بدن شما به خوبی ننشیند. پس بهتر است به جای انتخاب لباسی که دوست دارید، خوب خودتان ارزیابی کنید و لباس مناسب را برگزینید. لباس مناسب با توجه به شکل بدن تان شما را زیباتر جلوه می دهد. در غیر این صورت، شما تنها یک لباس را بدون در نظر گرفتن فلسفه آن انتخاب کرده اید و صرفاً یک دنباله رو هستید.

برای اقلام گرانبها هزینه کنید.

اقلام خاصی وجود دارند که ممکن است گران قیمت باشند اما سالها برای شما باقی خواهند ماند. اکسسوری هایی مثل یک کیف زنانه خوب، یک ساعت مچی شیک، عینک آفتابی و یک کفش پاشنه بلند ممکن است قیمت بسیار بالایی داشته باشند اما نکته مهم این است که شما می توانید آنها را با هر لباسی ست کرده و استفاده کنید. اکسسوری های مد روز شخصی می توانند نشانه ای مهم از دستاوردهای استایل شخصی شما باشند که هرگز فکرش را هم نمی کردید.

استایل شخصی

مشخصه ای که تبدیل به امضای شما شود پیدا کنید.

این که شما لب های قرمز را می پسندید یا عینک آفتابی مشکی و یا اینکه دوست دارید چطور موهایتان را بیارایید، بسیار مهم است و می تواند تبدیل به مشخصه و امضای خاص شما شود. چیزی که با آن مردم شما را حتی از فاصله دور هم تشخیص دهند. به یاد داشته باشید استایل شخصی شما به نوعی منحصر به فرد است. پوشیدن یک کت یا زدن رژلب قرمز چیزیست که ممکن است هر زن دیگری پیش از شما آن را امتحان کرده باشد اما اگر شما هر روز از آن استفاده کنید تبدیل به بخشی از وجود شما می شود. این چیزیست که به عنوان استایل شخصی از آن یاد می شود.

تن رنگی پوست خود را بشناسید.

تشخیص رنگ پوست شما و شناخت رنگ هایی که با آن مطابقت دارد می تواند تعیین کننده لباسهایی که می پوشید باشد. ممکن است شما عاشق رنگ قرمز تیره باشید اما شاید آن رنگ برای شما مناسب نباشد. اگر در انتخاب رنگ مناسب سر در گم هستید، بهتر است بدانید مشکی رنگی ابدی و بی انتهاست و کمتر محدودیتی برایش وجود دارد. مشکی رنگیست که به اکثر فرم های بدن می نشیند و شما را جذاب تر می کند. پس بیخود نیست که می گویند مشکی رنگ عشق است…

برای خود یک تخته عکس بسازید.

برای بعضی از افراد تصور کردن چیزی که روی بدن خود نمی بینند دشوار است. بنابراین برای دیدن چیزی که خیال می کنید، بهترین راه تهیه یک تخته است. پیش از اقدام به خرید، می توانید عکس هایی از استایل های مختلف را روی تخته بچسبانید تا برای انتخاب بهتر درست تصمیم بگیرید. (این کاریست که بسیاری از متخصصان مد انجام می دهند.) بدین شکل چشم اندازی از استایل شخصی خود را پیش از آنکه هزینه ای برای خرید پرداخت کنید می بینید و می توانید چیزی که بیشتر با شخصیت تان منطبق است انتخاب کنید.

استایل شخصی

اقلامی که دوست ندارید را یادداشت کنید.

هنگامی که در حال کشف استایل شخصی و پیدا کردن اقلامی که دوست دارید هستید ممکن است با مواردی هر چند معدود مواجه شوید که از آنها تنفر دارید. به طور مثال اگر اهل پوشیدن لباس های فانتزی نیستید بهتر است لباس های زیادی خاص را از فهرست تان حذف کنید. این فرآیند حذف کردن موجب می شود شما سریع تر به استایل شخصی تان دست پیدا کنید.

کمد لباس فعلی تان را ارزیابی کنید.

آیا شما به تازگی محتویات کمد لباس تان را بررسی کرده اید؟ شاید ناخواسته و پیش از آن که فکر کرده باشید استایل شخصی خود را ساخته اید یا ممکن است بعضی از لباس ها در ساخت استایل شخصی جدیدتان مفید باشد. راست است که می گویند ساعت ها می شود در مورد لباس هایی که یک فرد می پوشد صحبت کرد. اگر شما به خلق یک استایل شخصی برای خود تمایل دارید، لازم است که کمد لباس تان را بازسازی کنید. مواردی که منحصر به فرد هستند را برای خود نگاه دارید و موارد دیگر را به دیگران اهدا کنید. شاید این کار به شخص دیگری در این روند کمک کند.

یک الگو پیدا کنید.

برای اینکه استایل شخصی تان را راحت تر پیدا کنید، به دنبال کسی باشید که بینش شما را به اشتراک بگذارد. نیازی نیست که حتما این شخص مشهور باشد اما لازم است دست کم از نظر ظاهری به شخصی که شما دوست دارید شباهت داشته باشد. شاید شما یک وبلاگ نویس مد و یا یک سوپراستار را مد نظر قرار دهید. اما رمز موفقیت این است که به هیچ عنوان از کسی به طور کامل کپی نکنید. آن را امتحان کنید اما همیشه چیزی جدید برای خود خلق نمایید.

نکته مهم این است که زیبایی فردی خود را به خوبی درک کنید و کشف کنید که چه چیزی برای شما مناسب است و چه چیزی روی شما جواب نمی دهد. با خودتان صادق باشید.

مطالب مرتبط جهت مطالعه :

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی