سلامت سلامت جنسي و زناشويي

راهنمایی هایی در خصوص ارگاسم زنان و رسیدن به اوج لذت جنسی در خانم ها

تقویم فارسی اندروید

حدود 10 درصد از زنان دنیا هرگز اوج لذت جنسی را تجربه نکرده اند. دکتر کول وستون دکترای مشاوره جنسی می گوید بارها با این دست زنان مواجه شدم که از من راهنمایی می خواستند و به دنبال این بودند که ریشه مشکلشان را بفهمند. در ادامه با 7گنج همراه باشید تا راهکارها و راهنمایی های دکتر وستون را در خصوص ارگاسم زنان و رسیدن به اوج لذت جنسی در خانم ها بررسی کنیم.

ارگاسم زنان و رسید به اوج لذت جنسی در خانم ها

درس اول و مهم ترین کاراکتر در طول رابطه جنسی داشتن آرامش و جدایی از تنش و استرس است. بیشتر زنانی که به من مراجعه کرده اند در این مبحث متعجب شده و می پرسند که چگونه می توان آرام بود و به ارگاسم رسید چرا که ارگاسم زنان و رسیدن به اوج لذت جنسی در خانم ها به نوعی با تنش و فعالیت همراه است.

مشخص است که در این بخش منظور از آرامش، بعد روانی آن است و به معنی استراحت کردن و بی حرکت ماندن نیست. بسیاری از زنان به اشتباه فکر می کنند که برای به ارگاسم رسیدن باید آرام باشند پس عضلات خود را شل می کنند و سعی می کنند فعالیت زیادی نداشته باشند. اما مشخص است که فعالیت و حرکت داشتن برای به ارگاسم رسیدن زنان ضروری است. معمولا قبل از ارگاسم زنان و رسیدن به اوج لذت جنسی بدن شاهد مشغول شدن عضلات پا، شکم و باسن در کنار هم می باشد.

بسیاری از زنان معتقدند که انقباضات عضلانی آن ها در هنگام ارگاسم شامل عضلات لگن می باشد. عضلاتی که کار قطع جریان ادرار را انجام می دهند بعد از ارگاسم و اوج لذت جنسی منقبض می شوند.

ارتباط بین انقباض گروه های عضلانی و رسیدن به اوج لذت جنسی یا همان ارگاسم زنان چیست؟

انقباض یک عضله خاص , جریان خون به ناحیه ی تناسلی و سراسر بدن را افزایش داده و کمک می کند تا ارگاسم رخ بدهد.

ارگاسم زنان به نوعی می تواند وصف عبارت ( آرامش بعد از یک دوره سختی ) باشد. در هنگام رابطه جنسی بعد از فعالیت ها و درگیر شدن عضلات و قطعا خستگی و حتی درد ارگاسم رخ می دهد. اطلاع داشتن از این موضوع سبب می شود که زنان ترس از حرکت و فعالیت های جنسی و یا حتی شرم را کنار گذاشته و راه رسیدن به اوج لذت جنسی را بدانند.

توجه داشته باشید که در این زمان داشتن یک فکر منفی احساسات شما را تحریک می کند و می تواند برانگیختگی تان را کاهش دهد. به همین علت است که باید سعی کنید آرامش روانی داشته و از تنش های عصبی دور باشید و  در کنار آن فعالیت بدنی داشته باشید.

بعد از درس اول من از مراجعین می خواهم که با یک تکلیف به خانه بروند. در هنگام رابطه جنسی وقتی ماهیچه های شما درگیر می شوند اجازه دهید ذهن تان به طور خودکار ، کار خودش را بکند. این روش نیاز به تمرین دارد. اما می تواند بعد از مسلط شدن بر آن موثر باشد.

برخی از زنان نیز به خاطر برخی بیماری ها و مشکلات جسمی نمی توانند ارگاسم و اوج لذت جنسی را تجربه کنند. شاید عوارض جانبی یک دارو هم چنین اثری روی آن ها بگذارد. به همین علت لازم است گاهی با مراجعه به پزشک متخصص این احتمالات را رد کرد.

سوال: آیا می توان از یک ابزار خارجی برای ارگاسم زنان کمک گرفت؟

در کشور های اروپایی و غربی یک دستگاه مورد تایید FDA وجود دارد به نام اروس که سبب افزایش جریان خون به آلت تناسلی می شود. برخی از کرم های ضدحساسیت مخصوص نیز می توانند در این زمینه کمک کننده باشند. در این خصوص نیز باید از راهنمایی های دکترتان استفاده کنید.

جهت مطالعه بیشتر میتوانید به مقالات زیر در سایت مراجعه کنید:

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی