دسته‌بندی نشده

احساسات مردانه را درک کنید

تقویم فارسی اندروید

درک احساسات مردانه

احساسات مردانه گیج کننده و گاهی در تضاد با یکدیگر هستند. اغلب مردان حتی نمی توانند احساسات مردانه خود را درک کنند. محققان می گویند افسردگی مردان اغلب تشخیص داده نمی شود چرا که برای آن ها دشوار است تا از احساسات خود حرف بزنند. برای مثال مردان کمتر به صورت صادقانه و واقعی از زمانی که احساس شرم کرده اند و یا سرخورده بوده اند حرفی می زنند. همچنین ترغیب کردن مردان به بروز احساسات شان کمی دشوار تر و پیچیده تر است. اگر می خواهید که از احساسات مردانه سردر بیاورید و راه درست برخورد با آن ها را بدانید، با هفت گنج همراه باشید.

مرحله ی 1. آن ها را تحت فشار نگذارید.

می دانید که مردان چندان در برقراری ارتباط های احساسی راحت نیستند. آن ها نمی توانند به آسانی به شریک زندگی خود بگویند که غمگین یا افسرده هستند. به جای اینکه از عدم تمایل او به ابراز احساساتش عصبانی نشوید اجازه دهید تا خود او برای این کار آماده شده و برای داشتن ارتباطات باز گامی بردارد. به هر حال نباید او را تحت فشار بگذارید.

مرحله ی 2. نشانه های غیرکلامی احساسات مردانه

به نشانه های غیرکلامی رفتار های او توجه کنید. شاید مردان نخواهند احساسات شان را به زبان بیاورند اما به هیچ عنوان برای پوشاندن آن ها تسلطی روی نشانه های رفتاری شان ندارند. برای مثال اگر او به شما نمی گوید که عصبانی است اما شما می دانید که وقتی با غیظ ناخن هایش را می جود همیشه عصبی و ناراحت است پس سعی کنید با او همان رفتاری را داشته باشید که در مواقع عصبانیت و ناراحتی از طرف شما نیاز دارد.

مرحله 3. پیشوایان تاریخی مردان

هنجار های اجتماعی او را وادار می کند تا احساسات مردانه اش را مخفی کند. باید بدانید که مردان در طول تاریخ همیشه جز آن هایی بودند که احساسات شان را به شرکای زندگی خود نمی گویند. دانستن این موضوع خلا شما را برای دانستن احساسات مردانه ی او پر نمی کند اما باعث خواهد شد که او را بیشتر درک کنید.

مرحله 4. مردان به دنبال راه حل هستند

مردان حرف نمی زنند بلکه عمل می کنند. زمانی که زنان ناراحتی و یا احساسات خود را با کلمات نشان می دهند مردان رفتارهایی برای بروز خود دارند. همچنین مردان برخلاف زنان به جای حرف زدن در خصوص احساسات شان در همان زمان به دنبال پیدا کردن یک راه حل برای آن هستند. به عبارتی زمانی که یک زن و مرد عصبانی هستند زن را می توانید در حال قر زدن و حرف زدن در خصوص مشکلش پیدا کنید درحالی که مردان ساکت و آرام روی آن مشکل فکر می کنند و احتمالا در ذهن خود به دنبال یک راه حل هستند.

مرحله 5. مردان گریه نمی کنند

انسان همیشه به دنبال راهی برای بیرون ریختن احساسات خود است اما روش هر کس و همچنین راهکار زنان و مردان با هم متفاوت است. زنان ممکن است حرف بزنند یا گریه کنند و یا با دوستانشان حرف بزنند. این درحالی است که مردان روش های مردانه تری دارند و به شیوه ی دیگری احساسات خود را بروز می دهند. این موضوع شاید باعث شود که آن ها را به بی احساسی متهم کنید اما واقعیت این است که مردان روش های خود را در بروز احساسات شان داند. شما تنها با توجه به این تفاوت ها می توانید مردان تان را بیشتر درک کرده و کمتر به خاطر رفتارهای طبیعی شان از آن ها خورده بگیرید.

یک دیدگاه

یک دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی