دانش و فناوری مهارتهاي كامپيوتر و اينترنت

آموزش نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر های خانگی

تقویم فارسی اندروید

آموزش نصب اینستاگرام روی کامپوتر

خیلی از شماها شاید به هر دلیلی نیاز داشته باشید تا بر روی کامپوتر ویندوز ی یا لپتاپ خانگی خود برنامه های اندرویدی مانند اینستاگرام یا تلگرام رو نصب کنید، برای نصب این برنامه ها بر روی سیستم عامل ویندوز ۷ یا ویندوز ۸ باید به روشی که امروز در هفت گنج بهتون آموزش میدیم عمل کنید ،کافیه مراحلی رو که میگیم دنبال کنید و خیلی ساده به هدفتون برسید، با ما همراه باشید.

بصورت مستقیم نمی شود اینساتگرام یا بقیه برنامه ها را بر روی کامپیوتر نصب کرد، برای این کار ابتدا باید از نرم افزارهای واسط بر روی کامپیوتر استفاده کرد و بوسیله این نرم افزارها ، اپلیکیشن اندرویدی مورد نظرمون رو به سیستم عامل خودمون نصب کنیم. یکی از این نرم افزار ها BlueStacks میباشد که یکی از کارا ترین نرم افزار های اجرا کننده برنامه های آندرویدی برای کامپوتر میباشد.

برای اجرای اینستاگرام یا سایر برنامه ها روی کامپوتر به این شیوه عمل کنید

  • ابتدا باید نرم افزار BlueStacks رو بر روی کامپوتر خود دانلود و نصب کنید. میتونید این برنامه رو از این سایت دریافت کنید: bluestacks.com
  • قدم دوم اجرای نرم افزار BlueStacks روی لپ تاپ یا کامپیوترتون میباشد.
  • و مرحله آخر نصب یکی از مارکت های آندرویدی و جستجوی نرم افزار مورد نظرتون مثل اینستاگرام یا هر اپلیکیشن دیگر اندرویدی و نصب اونها میباشد.

 

نصب برنامه اینستاگرام روی کامپوتر به کمک برنامه Blue Stacks

نصب اینساگرام و برنامه های اندرویدی بر روی کامپیوتر

ما قبلا در هفت گنج مقاله کاملی راجع به مراحل و نحوه نصب این برنامه بر روی کامپوتر توضیح داده ایم. که میتوانید از این لینک آنرا مشاهده کنید. پس از نصب و اجرای برنامه Blue Stacks باید به قسمت All apps بروید و به کمک مرورگر موجود در برنامه، اپلیکیشن کافه بازار را دانلود و نصب کنید و در برنامه بازار که نصب کرده اید، برنامه اینستاگرام را پیدا و سپس آن را دریافت کنید.

اینستاگرام در کافه بازار

بعد از دانلود اینستاگرام روی دکمه نصب مانند تصویر زیر روی گزینه Verify and install بزنید تا کامل و بدون مشکل نصب شود.

آموزش نصب اینساگرام روی کامپیوتر
پس از این مراحل شما میتوانید دیگر با خیال راحت از اینساگرام بر روی کامپوتر خانگی خود استفاده کرده و لذت ببرید. برنامه اینستاگرام برای من بدون هیچ دردسری نصب شد. اگر مشکلی داشتید با ما در میان بگذارید. با این روش شما می توانید برنامه های بسیار دیگری را مانند: واتس اپ، وایبر، تلگرام و سایر اپلیکیشن ها را روی کامپوتر خانگی خود دانلود و نصب کنید. البته باید گفت با اینکه این نرم افزار به شما کمک می کند تا برنامه های اندرویدی رو بر روی لپ تاپ و یا کامپیوتر خانگی نصب کنید اما کیفیتی که در نصب مستقیم بر روی خود گوشی ها و تبلت ها دارید در این حالت نخواهید دید. در هر حال امیدوارم این روش برای شما عزیزان مفید واقع گردد.
گردآوری و تنظیم: گروه ۷ گنج www.7ganj.ir

3 دیدگاه

  • سلام اصلا باز نمیشه
    از نسخه های مخصوص بلو استکس هم استفاده میکنم بازم نمیشه یه کار کوچیک پر میشه بعد هم میره
    لطفا وقتی جواب دادید به ایمیلم خبری بدید

  • سلام
    واسه نصب اینستاگرام ایمل رو درست وارد میکنم ولی هی ارور میده .
    راهنمایی کنید لطفا

3 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی