آرايش صورت و مو مد و زيبايي

5 نوع آموزش آرایش صورت کلاسیک و پر طرفدار

تقویم فارسی اندروید

برخی از تکنیک های آرایشی که در دوره های مختلف استفاده می شدند را می توان به روز کرد و دوباره مورد استفاده قرار داد. با 7گنج همراه شوید تا ۵ نوع از آموزش آرایش های صورت کلاسیک، پرطرفدار و به یادماندنی را برای تان یادآوری کنیم. با این تکنیک های کلاسیک اما به روز شده می توانید آرایشی زیبا را بازسازی کرده و چهره ای متفاوت را امتحان کنید.

آموزش آرایش دهه پنجاه _ لب های پر رنگ

آرایش کلاسیک
آرایش و زیبایی

در دهه پنجاه استفاده از رنگ های غنی و پوششی مخملی بر لب ها بسیار پر طرفدار بود. برای تأثیر گذاری هر چه بیشتر و جلا دادن به لب ها بهتر است ابتدا با یک خط لب که رنگش با رنگ رژتان تناسب دارد دور تا دور لب را پر کنید و سپس با استفاده از یک قلم مو رژ لب را به روی لب ها بکشید. موم موجود در مداد باعث می شود رژلب از حاشیه لب ها بیرون نزند.

به یاد داشته باشید هنگامی که تمرکز اصلی روی لب هاست بقیه ی اجزای صورت نباید زیادی اغراق شوند. سعی کنید لکه ها و سایه های پوست را با کانسیلر مناسب بپوشانید و برای ابرو هم از مدادی با سایه ی روشن و رنگ های طبیعی استفاده کنید. آرایش چشم هم بهتر است ساده باشد و رنگ های خنثی مثل طوسی روشن و بژ را به کار ببرید و با یک ریمل مشکی آرایش تان را تکمیل کنید.

آموزش آرایش دهه شصت _ چشمان گیرا

آرایش صورت

معیار های زیبایی آرایشی در دهه شصت همگی در یک مورد مشترک بودند و آن آرایش چشم پر رنگ بود. خط چشم مایع غلیظ و ریمل حجم دهنده برای خلق این نوع آرایش چشم بسیار مناسبند.

پس از اینکه با فرچه یک سایه قهوه ای روی پلک هایتان زدید، از گوشه ی داخلی چشم تا امتداد بیرونی یک خط چشم مشکی بکشید. سپس پلک پایین را با سایه قهوه ای تیره بپوشانید تا خط چشم تان بیشتر نمایان شود. در نهایت هم با یک ریمل مشکی کار را به اتمام برسانید.

بقیه اجزای صورت هم باید خنثی باشند. از یک رژگونه صورتی کم رنگ و یک رژ لب هلویی-بژ براق استفاده کنید.

آموزش آرایش صورت دهه هفتاد _ سراسر براق

آرایش صورت دهه هفتاد

چه چیزی می تواند برای جشن ها و مهمانی ها حسابی جذاب باشد؟ درست حدس زدید، کمی درخشش بیشترهمانند آرایش کلاسیک. پودرهای اکلیلی بسیار زیبا، براق کننده های لب و کرم های درخشنده می توانند درخششی نامحسوس و فریبنده به شما بدهند.

رنگ طلایی برای پوست های تیره و رنگ نقره ای برای پوست های روشن بسیار جذاب است و می توانید برای پوست بدنتان از آنها استفاده کنید. از سایه های پودری کمرنگ روی پلک ها و کمی زیر ابرو استفاده شود اما در گوشه چشم سایه زده نشود زیرا توجه به آن سمت جلب می شود. برای صورت نیز کرم و پودر براق کننده را با هم مخلوط کنید و کمی در امتداد استخوان گونه بزنید.

به کمک رژ لب براق لبهایتان را آلبالویی یا کمی روشن تر کنید و جلوه ای خاص به آرایشتان بدهید.

آموزش آرایش صورت دهه هشتاد _ رژگونه پر رنگ

آموزش آرایش صورت

رژگونه خطی پر رنگ قطعاً یکی از نشانه های آرایشی مهم در دهه هشتاد و آرایش کلاسیک به شمار می رود که اگر با رژگونه های کمرنگ و پر طرفدار امروزی ترکیب شود می تواند بسیار شگفت انگیز باشد.

رنگ مورد نظر را روی سیب گونه ها بزنید. برای اینکار کافیست لبخند بزنید تا سیب گونه تان برجسته شود. سپس روی آن، زیر استخوان گونه تا شقیقه را رژگونه بزنید و با فرچه مخصوص پخش کنید.

روی پلک هایتان یک سایه یاسی رنگ زیبا بزنید و با یک رژ براق صورتی به لب ها جلوه دهید. رژگونه براق و رژلب براق در کنار هم به هیچ عنوان زیبا نیست.

آموزش آرایش صورت دهه نود _ پوست بی نقص

آرایش صورت دهه نود

پس از پایان دهه هشتاد و در دهه نود، سادگی بیشتر رواج داشت و کمتر از رنگ استفاده میشد. بنابراین آرایشگران سعی می کردند با کانسیلرهای متعدد نقص های صورت را بپوشانند. این نقص ها شامل لک ها، سیاهی دور چشم، قرمزی روی پلک ها و اطراف بینی می شود.

پس از پوشاندن لک ها با لایه های نازک و سبک از کرم پودری مناسب، پوست را بپوشانید. سپس زیر چشم را کانسیلر بزنید و بعد با پودری مات آن را فیکس کنید. از یک سایه خاکستری پشت پلک تان استفاده کنید و با استفاده از فرچه با همان سایه یک خط چشم بکشید. در نهایت هم از یک ریمل مشکی برای مژه هایتان استفاده کنید. به این ترتیب شما یک آرایش کلاسیک زیبا دارید.

شما می خواهید که ابروهایتان خود را نشان دهد اما نمی خواهید زیادی توی ذوق بزند پس بهتر است از سایه ابرو با یک رنگ طبیعی برای پر کردن ابروهایتان استفاده کنید. یک رژگونه هلویی و مداد لب صورتی زیبایی طبیعی به شما می بخشد و در نهایت هم با یک برق لب آرایشتان را به اتمام برسانید و ظرافتی طبیعی به صورت تان بدهید.

منبع : oprah

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی