آرايش صورت و مو مد و زيبايي

آرایش چشم قهوه ای

تقویم فارسی اندروید

اگر چشمانی قهوه ای رنگ دارید این مقاله به بررسی ایده ها و نکاتی در مورد آرایش چشم قهوه ای می پردازد که بسیار ساده هستند. چشم های قهوه ای، رنگی بسیار طبیعی دارند و باید به رنگ هایی که با این رنگ چشم هماهنگ هستند بپردازیم. در آرایش چشم قهوه ای همه چیز به رنگ چشم، رنگ مو، شخصیت و سلیقه شما بستگی دارد. اینجا به نکاتی درباره آرایش چشم قهوه ای پرداخته شده که اگر شما موهایی خرمایی رنگ، مشکی، بلوند یا قرمز داشته باشید این مطلب به کارتان می آید.

آرایش چشم قهوه ای
آرایش و زیبایی

با استفاده از نکات آرایش چشم قهوه ای، شما به روشن شدن و درخشیدن چشمانتان کمک می کنید. چه آرایش روزانه بخواهید و چه آرایش رسمی تر را بپسندید، این مقاله می تواند راه گشای شما باشد.

بهتر است از سایه هایی استفاده کنید که رگه های طبیعی چشم تان را محو نکنند و همچنین از یک مداد بژ برای بزرگ تر شدن چشمانتان کمک بگیرید.

چشمان قهوه ای هر کس متفاوت با شخص دیگر است و هر چشمی تن و سایه مختص به خود را دارد. بنابراین مهم است که بدانید رنگ و شدت چشم شما دقیقا چیست تا بتوانید بهترین و مناسب ترین آرایش را برای خود انتخاب کنید.

آرایش چشم قهوه ای

ایده های آرایش چشم قهوه ای

رنگ های مناسب برای آرایش چشم قهوه ای شامل رنگ های قهوه ای تیره، ارغوانی، بنفش، آبی تیره، طلایی، شامپاینی، سبز، وانیلی، سبز لجنی و هلویی می شود.

برای عمق بخشیدن با رنگ های تیره به چشم های قهوه ای، بهترین رنگ ها رنگ خاکستری، قهوه ای، بنفش و سرمه ای هستند. از خطوط خشن در آرایش چشم خودداری کنید و رنگ های تیره را با رنگ های روشن مناسب ترکیب نمایید. آرایش چشم اسموکی، جذابیت فراوانی به نگاه شما می دهد.

چشمان قهوه ای متوسط به خوبی اجازه می دهد تمامی رنگ هایی که در بالا ذکر شد استفاده شوند. وقتی می خواهید از رنگ های روشن سایه برای آرایش چشم قهوه ای استفاده کنید از رنگ های خاکستری مایل به قهوه ای، شتری، وانیلی و هلویی استفاده کنید. همچنین برای تشدید کردن و قدرت بخشیدن به چشم ها از رنگ های شکلاتی، ارغوانی، بنفش، سرمه ای و همچنین از رنگ های متالیک طلایی و برنز استفاده نمایید.

آرایش چشم قهوه ای

اگر چشمانتان کمی رگه های سبز دارد و یا مدل بادامی (آسیایی) دارد، از رنگ های بنفش، خرمالویی، وانیلی و قهوه ای تیره استفاده کنید. از خط چشم و ریمل مشکی استفاده نکنید و در عوض قهوه ای تیره و بنفش را جایگزین نمایید.

ترفندهای آرایشی برای چشم های قهوه ای

برخلاف چشم های آبی و سبز، برای چشم های قهوه ای رنگ مکملی وجود ندارد. از آنجا که این رنگ در واقع ترکیبی از رنگ های آبی، زرد و قرمز است محدودیت چندانی برای آرایش چشم قهوه ای وجود ندارد. تمام تن های روشن تا تیره رنگ قهوه ای را امتحان کنید تا ببینید بهترین و مناسب ترین رنگ برای شما کدام است.

برای آرایش روزانه توصیه می کنیم از رنگ های خنثی استفاده کنید تا هم ظاهر طبیعی تری داشته باشید و هم چشمان تان بزرگ تر نشان دهد. برای یک مهمانی شبانه رنگ های قهوه ای، خاکستری، هلویی، وانیلی و صورتی کمرنگ را انتخاب کنید و آن ها را با خط چشم مناسب ترکیب نمایید تا به چشمانتان عمق دهید و تعادل ایجاد کنید.

آرایش چشم قهوه ای

برای چشم های قهوه ای گزینه های مختلفی در انتخاب خط چشم وجود دارد. بنابراین پیش از اینکه رنگ های کلاسیک مشکی و قهوه ای را انتخاب کنید، رنگ های متفاوت دیگر را نیز امتحان نمایید. در حقیقت رنگ طبیعی چشمان شما با رنگ های طلایی، برنز، سرمه ای، آبی و ذغالی هماهنگی دارد.

رنگ های خاکستری و سبز لجنی در کنار رنگ های متالیک موجب درخشش چشمان شما می شوند. در موارد خاص رنگ های طلایی و برنز را انتخاب کنید تا نگاهی جذاب و دراماتیک به شما ببخشند.

برای داشتن ظاهری شاداب از رنگ های صورتی، آبی اقیانوسی و سبز به خصوص در فصل های گرم سال استفاده نمایید. اگر به دنبال ترکیب رنگ های پالت سایه خود هستید رنگ های صورتی، بنفش، زرد یا نارنجی را برای به دست آوردن نگاهی زیبا و خاص با هم ترکیب کنید. هرگز از آزمایش رنگ ها نترسید و بدانید تا تمام رنگ ها و ترکیب های رنگی را ندانید و روی صورت خود امتحان نکنید به نتیجه دلخواه نخواهید رسید. پس نگران اشتباهات نباشید.

منبع : tinytouchups

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی