مد بانوان مد و زيبايي

8 راه برای آرایش و پوشیدن لباس سفید

تقویم فارسی اندروید

پوشیدن یک دست لباس سفید در عین حال که می تواند زیبا باشد گاهی اوقات ممکن است بسیار بد به نظر برسد. به خصوص اگر شما ندانید چگونه  لباس های سفیدتان را به خوبی با هم ترکیب کرده و یک دست لباس زیبا در کمدتان داشته باشید. خوشبختانه ما برای شما ایده پوشیدن لباس های سفید و راهکارهای مفید برای اینکه چطور خسته کننده و یکنواخت به نظر نرسید را آماده کرده ایم. با انجام این راهکارها شما به آسانی می توانید در آینده از لباس های سفیدتان بیشتر استفاده کنید تا زیبا و جذاب باشید و همه جا بدرخشید.

حتماً شنیده اید که از قدیم گفته اند در لباس سفید ممکن است کمتر لاغر دیده شوید اما نیازی نیست نگران این قضیه باشید. در واقع لباس یک دست سفید شما را بیشتر سرحال و سالم نشان می دهد و این به سایه هایی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

لباس سفید

 

در اینجا چگونگی پوشیدن لباس سراپا سفید را بدون آنکه بی حال به نظر برسید به شما آموزش می دهیم:

1. برنزه کنید.

اگرچه لباس سراپا سفید می تواند روی اشخاصی با پوست روشن هم شگفت انگیز باشد اما کسانی که کمی برنزه هستند در لباس سفید معرکه می شوند. بنابراین اگر برای یک رویداد ویژه آماده می شوید و قصد دارید لباس سفید را انتخاب کنید تا از بقیه متمایز شوید شاید ارزش این را داشته باشد که کمی پوست تان را برنزه کنید. خیلی دقت کنید که به جای قهوه ای رنگ پوستتان به نارنجی نزند و باید بدانید که با اسپری های قلابی و ارزان قیمت به راحتی نارنجی و مصنوعی می شوید.

2. از اندازه بودن و تنگ نبودن لباس سفیدتان اطمینان حاصل کنید.

یک دست لباس سفید می تواند بر بدنی که برآمدگی و انحنای مناسبی دارد بسیار زیبا و شگفت انگیز باشد اما نباید در این مورد اغراق کنید و تا می توانید از پوشیدن لباس های بیش از حد تنگ بپرهیزید. اگر لباس شما خیلی کوچک باشد این اجتناب ناپذیر است که خطوط بدن تان دیده شود اما اگر لباس شما کاملاً اندازه باشد و دوختش هم جوری باشد که شما را لاغر نشان دهد می تواند فوق العاده باشد. همچنین سعی کنید لباس زیری انتخاب کنید که دقیقاً همرنگ پوست تان باشد. انتخاب لباس زیر سفید هنگام پوشیدن لباس سفید بدترین اشتباه ممکن است.

3. سایه های رنگی اضافه کنید.

اگر شما از پوشیدن لباس یکدست سفید می ترسید می توانید آن را با کمی رنگ درآمیزید. شما می توانید این رنگ ها را روی لب ها، کفش ها و یا کیفتان داشته باشید و با یک سایه روشن زیبا جلوه ای خاص به استایل تان بدهید. بدین شکل دیگر احساس یکنواختی نخواهید داشت و همچنین آن رنگ ها به خاطر قرار گرفتن در کنار رنگ سفید بیش از پیش خودشان را نشان خواهند داد.

4. الیاف طبیعی را انتخاب کنید.

بهتر است برای داشتن یک ظاهر سفید طبیعی از الیاف طبیعی مثل لینن و کتان به جای پلی استر و الیاف مصنوعی استفاده کنید. کلید پوشیدن لباس سراپا سفید در ظاهر گران و آراسته اش است. ظاهر زیبای شما به موادی که انتخاب می کنید بستگی دارد. به یاد داشته باشید هیچ چیز زیبایی به اندازه یک ظاهر سفید طبیعی که با پوست شما هماهنگ است نمی تواند برایتان بهترین را به ارمغان بیاورد.

لباس سفید

5. سایه های مخالف با تن پوست تان را انتخاب کنید.

اگر ته رنگ پوست تان سرد است، از تن های رنگی قرمز و نارنجی استفاده کنید و اگر دارای پوستی گرم هستید تن های خاکستری بهترین گزینه برای شما هستند. قطعاً شما دوست ندارید در لباس سفید بی جان و بی رمق به نظر برسید و اگر پوستی رنگ پریده دارید بدانید که این اتفاق خواهد افتاد.

6. سایه های گوناگون سفید را انتخاب کنید.

یک راه برای آنکه اطمینان حاصل کنید که لباس تان یکنواخت به نظر نرسد این است که از سایه های گوناگون سفید در لباس انتخابی تان استفاده کنید. از میان رنگ های عاجی، سفید الماسی، برفی، بژ و سفید آنتیک می توانید انتخاب کنید و یا حتی مخلوطی از آنها را استفاده نمایید. با افزودن چند تغییر جزئی و ناچیز در لباستان به راحتی از یکنواختی فاصله می گیرید و تر و تازه می شوید. آن را امتحان کنید. نترسید و شجاع باشید. از همه مهمتر در تابستان 96 با اضافه کردن یک دست لباس سفید به کمدتان خود را به روز کنید.

7. لباسی با بافت و شکل دیگر اضافه کنید.

افزودن یک بافت دیگر به لباس تان می تواند به خاطر تفاوت شکل و جنسی که ایجاد می کند بسیار جالب باشد. در ماه های سرد زمستان یک بافت با پر و یا خزهای مصنوعی اضافه کنید و در ماه های گرم سال از کت نازک یا روپوشی چروک برای ایجاد بعد استفاده نمایید. نگران نباشید، با ایجاد یک بافت متفاوت می توانید لباس سفیدتان را از یکنواختی نجات دهید.

8. آرایش کنید.

این بسیار ضروری است که وقتی لباس یکدست سفید بر تن دارید حتماً آرایش کردن را به فهرست خود اضافه کنید. این شما را از بیحالی و رنگ پریدگی نجات می دهد. رنگی زیبا به لب هایتان بزنید اگر می خواهید سایه های گوناگون را با هم درآمیزید و از هماهنگی آن با پوست صورت تان اطمینان حاصل کنید. در هر صورت با لباس سفید هرگز بدون کمی آرایش خانه را ترک نکنید زیرا انگار کارتان را نیمه تمام انجام داده اید.

با مشاهده فروشگاه های آنلاین لباس و خواندن مطالب مفید در هفت گنج ایده لباس های سفید را پیدا کنید تا به عنوان یک زن پیچیده در اذهان ماندگار شوید. اگر بتوانید رنگ سفید را به درستی بپوشید، زیبایی بی حد و حصری به دست می آورید. بنابراین به اندازه کافی جسورانه رفتار کنید و همین حالا به سراغ کمد لباس تان بروید و اطمینان داشته باشید که حسابی خیره کننده خواهید بود.

منبع : lotusboutiqe

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی