آرايش صورت و مو مد و زيبايي

6 مرحله برای آرایش سریع در مواقعی که وقت زیادی ندارید

تقویم فارسی اندروید

گاهی اوقات صبح زود از خواب بیدار می شوید و باید با یک آرایش سریع و صبحانه سرپایی و لباس پوشیدن همراه با عجله فورا خانه را ترک کنید. از طرفی نمی خواهید با صورت خسته و خواب آلود بیرون بروید و از طرفی فکر می کنید آرایش سریع امری غیر ممکن و محال است. ما در این مقاله شش قدم برای یک آرایش سریع و صورتی زیبا و سر حال به شما آموزش خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

آرایش سریع
آرایش و زیبایی

قدم اول در آرایش سریع :

مطمئن شوید که پوست شما هیدراته و آبرسانی شده است. برای رطوبت رسانی به پوست تان یک کرم آبرسان یا مرطوب کننده بزنید. این کار بهترین گزینه برای آماده سازی اولیه پوست است و صورت را برای آرایش کردن آماده می کند.

قدم دوم در آرایش :

خود را عادت بدهید که بدون کرم ضد آفتاب خانه را ترک نکنید. کرم ضد آفتاب 50+ را با اسفنج آرایشی یا با انگشت روی صورت بمالید. بدین ترتیب در تمام طول روز از پوست خود محافظت کرده اید. اگر کرم ضد آفتاب تان رنگی است که می تواند حکم کرم پودری سبک را برایتان داشته باشد. اگر اینطور نیست می توانید از یک بی بی کرم سبک برای یکدست کردن پوست صورت تان استفاده نمایید. اگر هم نیازی به رنگ ندارید همان کرم ضد آفتاب بی رنگ را به تنهایی به صورت بزنید.

قدم سوم:

یک کانسیلر را به کمک اسفنج آرایشی زیر چشمانتان بزنید. کانسیلر باعث می شود پف و خستگی زیر چشم محو شده و چهره تان را سرحال و شاداب به نظر برسد. اگر می خواهید کانسیلر در تمام طول روز زیر چشم تان باقی بماند می توانید مدل های ضد آب آن را خریداری کنید اما اگر یک کانسیلر معمولی دارید هم می توانید با پودر فیکساتور آن را تا پایان روز تثبیت نمایید.

قدم چهارم:

حالا که پوست تان آماده شده است برای بر هم نخوردنش از پودر فیکساتور استفاده کنید. اگر شما ساعات زیادی از روز را بیرون از خانه می گذرانید، این کار به شما کمک می کند تا آرایشی ثابت داشته باشید و صورت تان بر هم ریخته و شلخته به نظر نیاید. به کمک یک برس آرایشی، پودر را به تمام صورت زده و مقدار اضافی آن را بتکانید. با این روش دیگر نیازی نیست در اواسط روز آرایش خود را ترمیم کنید.

قدم پنجم:

قدم بعدی مربوط به چشمان تان است. اکنون وقتیست که باید خط چشم بکشید. خط چشم مایع، ماژیکی یا مداد هیچ فرقی نمی کند. از هر ابزاری که با آن راحت تر هستید استفاده کنید. خط چشم می تواند قرمزی و خستگی را از چشمان تان دور کرده و چشم تان را درشت تر و بازتر نشان دهد. این کار باعث می شود دیگر خواب آلود به نظر نرسید.

قدم ششم در آرایش سریع :

برای پایان دادن به ظاهر خود از ریمل چشم استفاده کنید. به دقت مژه هایتان را از ریشه تا نوک آن ریمل بزنید. در این مورد می توانید ریمل های فوق مشکی را انتخاب کنید تا به صورت تان رنگ و روح بدهید.

شما می توانید به این شش مرحله، مراحل دیگری نیز اضافه کنید اما با همین شش قدم شما دیگر چهره ای خواب آلود نخواهید داشت و در عین زیبایی از پوست تان هم مراقبت کرده اید. این شش مرحله در واقع مراحل یک آرایش سریع و روزانه هستند که هم چهره شما را شاداب نشان می دهند و هم در نگاه دیگران اینطور به نظر می رسد که آرایش نکرده اید. شما تمامی این مراحل را در کمتر از 15 دقیقه می توانید انجام دهید.

منبع : makeup

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی