خانه » سلامت » ۳ مکمل چربی سوز برای لاغر شدن و کاهش وزن

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

تناسب اندام سلامت

۳ مکمل چربی سوز برای لاغر شدن و کاهش وزن

loading...

اگر مدت هاست که هر کاری می کنید تا لاغر شوید، اگر کالری های مصرفی تان را تنها در حد خوردن یک هویچ شیرین محدود کرده اید، اگر مدام در باشگاه های ورزشی وزنه می زنید و کار می کنید، اگر از طعم شیرینی ها و خیلی از غذاهای خوشمزه غافل شده اید اما هنوز هم نمی توانید وزن خود را کم کنید، نگران نباشید یک پیشنهاد عالی برایتان داریم. این سه ماده غذایی به عنوان مکمل ، چربی سوزی را در بدنتان سرعت داده و رویای لاغری را برایتان محقق می کند. در این مقاله از ۷گنج می خواهیم ۳ مکمل موثر برای چربی سوزی و کاهش وزن را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

مکمل چربی سوز برای لاغر شدن و کاهش وزن
مکمل چربی سوز برای لاغر شدن و کاهش وزن

انواع مکمل چربی سوز :

  1. تاثیر کافئین در کاهش وزن

کافئین را معمولا به عنوان یک ماده انرژی زا و محرک می شناسند. اولین چیزی که بعد از شنیدن اسم کافئین به ذهن می رسد بی خوابی و کمک به بیدار ماندن است. اما جالب است بدانید که کافئین برای لاغر کردن و کاهش وزن هم می تواند به کمک شما بیاید.

کافئین با شروع عمل لیپولیز ، چربی را در بدن به انرژی تبدیل می کند. به این ترتیب شما کالری بیشتری می سوزانید حتی اگر تنها کاری که می کنید این باشد که یک جا بنشینید. گاهی نیز کافئین با بیشتر کردن انرژیتان و بیشتر کردن تمایل شما به انجام تمرینات ورزشی کمک می کند تا چربی بیشتری بسوزانید و وزن خود را از این طریق کاهش دهید.

به این ترتیب می توانید قبل از تمرین تنها ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلی گرم کافئین مصرف کنید و با بالا بردن انرژی میزان عملکرد بدنتان برای انجام تمرینات ورزشی را بیشتر کنید. همچنین می توانید در مواقع دیگر روز هم ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلی گرم بیشتر مصرف کنید تا انرژی بیشتر، تمرکز بیشتر و همچنین چربی سوزی بیشتری داشته باشید.

  1. تاثیر عصاره چای سبز در چربی سوزی

چای سبز حاوی دو ماده کافئین و آنتی اکسیدان EGCG است. چای سبز فاقد چربی است و در تمام روز می تواند استفاده شود. افرادی که عصاره چای سبز مصرف می کنند با انجام تمریناتی به مدت ۱۲ هفته می توانند ۲ تا ۳ پوند معادل ۱ تا ۱.۵ کیلوگرم وزن کم کنند. البته باید بدانید که در طول این ۱۲ هفته تنها خوردن عصاره چای سبز کافی نیست. باید رژیم کم کالری و ورزش را نیز به آن اضافه کنید.

  1. پروتئین آب پنیر

پروتئین آب پنیر بیشتر به خاطر قابلیتش در عضله سازی معروف شده است. اما اگر حرف چربی سوزی و کاهش وزن به میان آید، باز هم آب پنیر می تواند نقش پر رنگی داشته باشد. از آنجایی که بدن شما طی یک پروسه طولانی مدت پروتئین را هضم می کند، (طولانی تر از هضم کربوهیدرات ) این مکمل در کنترل اشتها و سیر نگه داشتن شما کمک می کند. همچنین باعث افزایش سرعت سوخت و ساز و افزایش متابولیسم بدن می شود بنابراین تعداد کالری هایی که در روز می سوزانید پس از خوردن پروتئین آب پنیر بیشتر خواهد شد.

مانند کافئین و عصاره چای سبز برای اثر بخشی پروتئین آب پنیر هم باید ورزش را به عنوان یکی از کارهای روتین خود قرار دهید. همچنین بعد از مصرف این پروتئین به غیر از چربی سوزی می توانید شاهد عضلات ورزیده و زیبا نیز باشید.

loading...
کانال تلگرام هفت گنج