تغذيه سالم خواص مواد غذايي سلامت

مقدار شکر در میوه ها ، کدام میوه ها بیشترین شکر را دارند؟

تقویم فارسی اندروید

مقدار شکر در میوه ها

میوه از بهترین وعده های غذایی است که می توانیم در طول روز استفاده کنیم. مقادیر بالای فیبر، آنتی اکسیدان و سایر مواد شیمیایی گیاهی میوه های تازه را به یک منبع عالی برای انرژی تبدیل کرده است. همچنین یکی دیگر از مزایای میوه ها این است که به بدن فرصت می دهد تا قند را به آرامی جذب کرده و از آن به عنوان سوخت استفاده کند.

برخی از میوه ها از برخی دیگر بهتر هستند. از آنجایی که میوه های خشک یا آبمیوه ها قند بیشتری دارند معمولا مصرف میوه تازه در اولویت می بابشند. امروزه بسیاری از مردم بیش از حد شکر مصرف می کنند که همین امر سبب التهاب، افزایش وزن و بسیاری از مشکلات دیگر می شود. به همین علت است که اولیت مصرف با میوه های کم قند است.

لیست زیر نشان می دهد که رتبه هر میوه در مقایسه با دیگر میوه ها به چه صورت است. با این حال این نکته را هم مد نظر داشته باشید که مقدرا شکر در میوه به نسبت شرایط رشد و پرورش، گونه ها و غیره متفاوت است. با ما در این مقاله از 7گنج همراه باشید.

مقدار شکر در میوه ها، کدام میوه ها بیشترین شکر را دارند؟

مقدار کم شکر در میوه ها

آوکادو
لیمو و آهک
ریواس
تمشک
توت ها

میوه ها با میزان قند متوسط

توت فرنگی
خربزه
پاپایا – نوعی میوه استوایی
هندوانه
هلو
شلیل
بلوبری
طالبی
نارگیل
سیب ها
گواو
زردآلو (تازه، خشک نشده)
گریپ فروت

میوه ها با قند متوسط به بالا

آلو
پرتقال
کیوی
گلابی
آناناس

میوه ها با بالاترین میزان قند

نارنگی
گیلاس
انگور
انار
انبه
انجیر
موز

حالا که شما مقدار شکر در هر میوه را می دانید، می توانید به راحتی با توجه به میزان شکر در هر میوه آن ها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید، و از مصرف میوه با شکر مورد نظر در هر فصلی لذت ببرید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی