دانش و فناوری موبايل، تبلت و لپ تاپ

معرفي 14 گوشي برتر زير 800 هزار تومان بازار / 15 دي 93

در این مطلب به سراغ گوشی‌های میان رده بازار آمده‌ایم و 14 تا از بهترین‌های آن‌ها را در بازار آماده کرده‌ایم تا برای شما معرفی کنیم. اگر قصد دارید که یک گوشی در حدود 700 تا 800 هزار تومان بخرید، با ما در 7 گنج همراه شويد و اين مقاله را بخوانيد...
تقویم فارسی اندروید

در این مطلب به سراغ گوشي  های میان رده بازار آمده‌ایم و 14 تا از بهترین‌های آن‌ها را در بازار آماده کرده‌ایم تا برای شما معرفی کنیم. اگر قصد دارید که یک گوشی در حدود 700 تا 800 هزار تومان بخرید، با ما در 7 گنج  همراه شويد و اين مقاله را بخوانيد…

قيمت انواع گوشي-7ganj.ir

معرفي 14 گوشی‌ برتر زير 800 هزار تومان بازار / 15 دي 93   www.7ganj.ir

Sony

Xperia C3

این یک گوشی بزرگ و غول پیکر از سونی است، در میان رده های بازار می توان این گوشی را بزرگترین دانست. این اندازه بزرگ به سونی این امکان را داده تا برای این گوشی صفحه نمایشی 5.5 اینچی استفاده کند. اما تنها مزیت Xperia C3 تنها صفحه نمایش بزرگ نیست. پردازنده چهار هسته ای کوآلکام با سرعت 1.2 گیگاهرتز، دوربین 8 مگاپیکسلی با فیلمبرداری فول اچ دی و اندروید 4.4.2 از جمله امکانات مناسب این گوشی برای خرید هستند.

قیمت این گوشی بر خلاف اندازه آن زیاد نیست و می توانید این گوشی را بدون گارانتی با قیمت 785.000 هزار تومان خریداری کنید.

Xperia M2 Aqua

اگر دوست دارید که گوشي  ارزان قیمتی بخرید اما مانند گوشی های پرچمدار در زیر آب و زیر باران بدون هیچ نگرانی از آن استفاده کنید، باید M2 Aqua را در لیست خود قرار دهید. این گوشی دارای مجوز IP68است که به شما این امکان را می دهد در عمق 1.5 متری آب به مدت 30 دقیقه از گوشی خود استفاده کنید. در کنار این ویژگی کاربردی صفحه نمایش 4.8 اینچی، رم 1 گیگابایتی، دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی، اندروید 4.4.2 و پردازنده 4 هسته ای از ویژگی های خوب این ضد آب میان رده هستند.

قیمت این غواص ارزان قیمت سونی بدون گارانتی 800.000 هزار تومان است.

 اکسپریا ZR

این محصول سونی چندان جدید نیست اما از بسیاری محصولات این کمپانی در این رنج قیمتی بهتر است. در واقع ZR پس از تولید، در سایه محصولی چون اکسپریا Z وسپس Z1 گم شد اما با نگاهی به مشخصات و قیمت معقول در حدود 800 هزار تومانی آن، به خوبی می‌توان فهمید که از ارزش بسیار بالایی در خرید برخوردار است.

مزايا:

  • نمایشگر 4.55 اینچی اچ‌دی
  • رم داخلی 2 گیگابایتی
  • چیپست چهار هسته‌ای اسنپدراگون
  • دوربین 13 مگاپیکسلی
  • ضد آب و گرد و غبار

معايب:

  • کیفیت نمایشگر در نگاه از زاویه‌ها خوب نیست
  • برخی از مدل‌ها مشکلات وای‌فای دارند

Samsung

Galaxy S4 Mini

گلکسی اس 4 مینی نسخه مینی از پرچمدار سال گذشته سامسونگ است. امکانات شاخص این گوشی عبارتند از: صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع سوپر آمولد، رم 1.5 گیگابایتی، درگاه اینفرارد، دوربین 8 مگاپیکسلی با فیلمبرداری فول اچ دی و پردازنده 1.7 گیگاهرتزی کوآلکام.

تمام این امکانات خوب در یک گوشی دو سیم کارته به قیمت 749.000 هزار تومان قرار دارند.

Galaxy Grand 2

گرند 2 یکی از پرفروش ترین گوشي های رده متوسط سامسونگ است. صفحه نمایش 5.25 اینچی با کیفیت HD، دوربین 8 مگاپیکسلی، رم 1.5 گیگابایتی، پردازنده 4 هسته ای با سرعت 1.2 گیگاهرتزی و اندروید نسخه 4.4.2 این گوشی را در دل خیلی از خریداران محبوب کرده است.

قیمت نسخه دو سیم کارته این پرفروش سامسونگ با گارانتی هاي مختلف بين 750 تا 800 هزار تومان است.

 گلکسی S3 Neo

محصولی از سامسونگ که پس از گلکسی S3 معرفی شد و تنها مدل این لیست است که از نمایشگر با فناوری Super AMOLED استفاده می‌کند. این گوشی امکانات ارتباطی کاملی داشته و مجهز به پردازنده اسنپدراگون 400 است و با گارانتی اصلی کمتر از 800 هزار تومان قیمت دارد.

مزايا:

  • نمایشگر 4.8 اینچی اچ‌دی با فناوری Super AMOLED
  • دوربین با کیفیت 8 مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی
  • استفاده از قابلیت‌های گسترده نرم‌افزاری سامسونگ
  • دوربین با کیفیت

معايب:

  • جنس بدنه بی‌کیفیت و ظاهر معمولی

LG

G2 Mini

G2 اولین گوشی ال جی بود که راهی جدید را در طراحی گوشی های ال جی باز کرد. G2 Mini این راه را ادامه داد و طراحی G2 را به ارث برد. امکاناتی مانند صفحه نمایش 4.7 اینچی ، رم 1 گیگابایتی، دوربین 8 مگاپیکسلی با فیلمبرداری فول اچ دی، اندروید 4.4.2 و پردازنده چهار هسته ای کوآلکام با سرعت 1.2 گیگاهرتزی از جمله ویژگی هایی هستند که نام این نسخه را مینی کرده اند.

قیمت این گوشی کوچک ال جی با گارانتی 709.000 هزار تومان است.

L90

L90 بهترین گوشی سری L است. اگر دوستدار ال جی و خانواده L هستید، خرید این گوشی از این خانواده هوشمندانه ترین کار است. صفحه نمایشی 4.7 اینچی، رم 1 گیگابایتی، اندروید 4.4.2 و پردازنده چهار هسته ای کوآلکام با سرعت 1.2 گیگاهرتزی از جمله ویژگی هایی هستند که این گوشی را به قوی ترین عضو خانواده سری L تبدیل کرده است.

قیمت این گوشی با گارانتی 650.000 هزار تومان است.

HTC

اچ‌تی‌سی دیزایز 616

اگر دنبال یک دیزایر ارزان قیمت با پشتیبانی از دو سیم کارت هستید این دیزایر با کیفیت می تواند بهترین انتخاب شما باشد. متاسفانه خبری از اسپیکر دو تایی در این دو سیم کارته نیست و می توانید در برابر مبلغی که پرداخت می کنید گوشی ای با ویژگی هایی مانند: صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت اچ دی، رم 1 گیگابایتی، دوربین 8 مگاپیکسلی با فیلمبرداری فول اچ دی، پردازنده 8 هسته ای با سرعت 1.4 گیگاهرتز و اندروید نسخه 4.2.2 را دریافت كنيد.

قیمت این دیزایر دو سیم کارته بدون گارانتی 750.000 هزار تومان است.

Desire 610

سری دیزایر اچ تی سی همیشه جزو میان رده های بازار هستند و تنها یک یا دو گوشی در این بین جزو گوشی های گران قیمت بازار قرار می گیرند. این دیزایر نیز یک گوشی معمولی با امکاناتی مانند: صفحه نمایش 4.7 اینچی، رم 1 گیگابایتی، دوربین 8 مگاپیکسلی با فیلمبرداری فول اچ دی، اندروید 4.4.2 و پردازنده چهار هسته ای کوآلکام با سرعت 1.2 گیگاهرتز اشاره کرد.

قیمت این گوشی با گارانتی 785 هزار تومان است.

Nokia

Lumia 720

اگر عاشق مایکروسافت و ویندوزفون هایش هستید، باید یک گوشی لومیا را خریداری کنید. اما شاید دوست ندارید برای گوشی یک هزینه زیاد پرداخت کنید. برای اینکه بتوانید با قیمتی کمتر از 800.000 هزار تومان یک ویندوزفون خوب را در دست خود بگیرید، باید لومیا 720 را بخرید. صفحه نمایش این گوشی 4.3 اینچ، رم 512 مگابایت، دوربین 6.1 مگاپیکسل، پردازنده 2 هسته ای و ساخت کوآلکام و از همه پر اهمیت تر سیستم عامل نسخه 8 ویندوزفون است که می توانید آن را به 8.1 نیز به روز کنید.

قیمت این لومیا 700.000 هزار تومان و بدون گارانتی است.

Asus

پدفون 2

شاید اسم این مدل کمتر از بقیه به گوشتان خورده باشد اما این گوشی ایسوس با مشخصاتی که دارد، یکی از بهترین‌هاست! پدفون 2 تنها محصول این رده است که توانایی پشتیبانی از شبکه 4G را دارا بوده و با گارانتی اصلی حول و حوش 800 هزار تومان قیمت دارد.

مزايا:

  • نمایشگر 4.7 اینچی اچ‌دی
  • پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون
  • رم داخلی 16 گیگابایتی
  • دوربین 13 مگاپکسلی
  • پشتیبانی از شبکه نسل چهارم ارتباطات

معايب:

  • نسخه قدیمی اندروید به صورت پیش‌فرض
  • عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی (16 گیگابایت حافظه داخلی دارد)

Huawei

Honor 3x

هوآوی گوشی ارزان قیمت زیاد دارد، اما این گوشي بهترین در رده ارزان قیمت های هوآوی است. صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت اچ دی، رم 2 گیگابایتی، دوربین 13 مگاپیکسلی با فیلمبرداری فول اچ دی، پردازنده 4 هسته ای با سرعت 1.7 گیگاهرتز و اندروید نسخه 4.2.2 از حمله ویژگی هایی هستند که این گوشی ارزان قیمت را قابل رقابت با گوشی های گران قیمت خواهد کرد.

قیمت این گوشی قدرتمند بدون گارانتی 740.000 هزار تومان است.

هواوی اسند P6

روزگاری پرچمدار هواوی بود و با کمر باریک و طراحی دلپذیرش، جایگاه مناسبی را هم در دل کاربران باز کرده بود. حال با کاهش قیمت و رسیدن مبلغ خرید آن به حدود 750 هزار تومان، تبدیل به یکی از خوب‌های بازار نیز شده است. پس اگر به دنبال یک گوشی خوش چهره با کارایی مطلوب هستید، P6 هواوی را حتما مدنظرتان قرار دهید.

 مزايا:

  • طراحی بسیار شیک و باریک
  • کیفیت مناسب نمایشگر 4.7 اینچی اچ‌دی
  • دوربین با کیفیت خوب
  • رم 2 گیگابایتی

معايب:

  • باتری متوسط
  • داغ کردن در اجرای بازی و برنامه‌های سنگین

گردآوري و تنظيم: گروه 7 گنج– گزارش اختصاصي

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی