در این مقاله، به سراغ گوشی‌های سامسونگ آمده‌ایم تا نسبت به کیفیت محصولات و شرایط بازار، ۳ تا از بهترین‌های آن را برای خرید به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

گران قيمت: سامسونگ گلکسی S5

galaxy_s5_combi_2p_0219

تا زمان ورود رسمی گلکسی نوت 4 و همچنین گلکسی edge به بازار، بی‌تردید گلکسی S5 پرچمدار فعلی این کمپانی کره‌ای در دنیاست که با شعار هماهنگ با سلامت و تغییراتی چون حسگر اثر انگشت و سنسور ضربان قلب، سعی در ارایه چهره‌ای متفاوت دارد. این گوشی که از همان بدو ورود، دارای ۴ رنگ مختلف بوده است، امکانات به روز و کیفیت سخت‌افزاری بالایی دارد و می‌توانید با قیمتی در حدود 1.600.000 هزار تومان، صاحب این دستگاه پیشرفته بشوید.

چرا بخریم؟

نمایشگر بزرگ و با کیفیت فول اچ‌دی
قدرت سخت‌افزاری عالی
امکانات نرم‌افزاری رنگارنگ و سنسورهای متنوع
دوربین با کیفیت
باتری قدرتمند

چرا نخریم؟

جنس بدنه جالب نیست!
طراحی تکراری

ميان قيمت: سامسونگ گلکسی Grand 2

GRAND-2

گلکسی گرند 2 را می‌توان غول پیکرترین گوشی سامسونگ دانست که از قیمت خوبی نیز بهره می‌گیرد. این مدل که توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت را به صورت هم زمان داراست، نمایشگری 5.2 اینچی با وضوح اچ‌دی دارد و دوربین ۸ مگاپیکسلی‌اش، توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی را نیز داراست. گلکسی گرند 2 را می‌توانید در بازار و در سه رنگ سفید، مشکی و صورتی، با حدود قیمتی 790 هزار تومان بخرید.

چرا بخریم؟

نمایشگر 5.2 اینچی
دوربین با توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی
پشتیبانی هم زمان از دو سیم کارت

چرا نخریم؟

قدرت سخت‌افزاری متوسط
ظاهر معمولی

گوشی ارزان: سامسونگ گلکسی Star2 Plus

Samsung-Galaxy-

برای کسانی که دوست دارند یک گوشی هوشمند با قیمت کم از سامسونگ داشته باشند، گلکسی استار 2 پلاس انتخاب بسیار مناسبی است. این گوشی 320 هزار تومانی، امکانات خارق‌العاده‌ای ندارد اما می‌تواند حس داشتن یک گوشی هوشمند را با مبلغی مناسب، در اختیار کاربرش قرار دهد.

چرا بخریم؟

امکانات معقول در برابر قیمت
جدیدترین نسخه اندروید 4.4.2
نمایشگر 4 اینچی

چرا نخریم؟

دوربین نسبتا ضعیف