مد بانوان مد و زيبايي مد و مد گرايي

6 قدم برای ست و مرتب کردن لباس های کمد برای خانم ها

تقویم فارسی اندروید

آیا شما هم یک عالمه لباس در کمد دارید اما همیشه برای ست و مرتب کردن لباس هایتان دچار مشکل می شوید؟ حتما برایتان پیش آمده که کمدتان را باز کنید و با گریه بگویید حالا چی بپوشم؟ ممکن است ساعت ها لباس هایتان را زیر و رو کنید و به انبوه لباس هایتان خیره بمانید اما در ست کردن لباس ناتوان باشید. گاهی اوقات مشکل این نیست که شما تعداد کمی لباس دارید بلکه مشکل از زیاد بودن لباس هایتان است. رنگ ها و طرح های مختلفی در کمدتان پیدا می شود اما نمی دانید چگونه آنها را با هم بیامیزید تا ترکیب جالبی به دست آورید. بهتر است 6 قدم در این مقاله را دنبال کنید تا بدانید از این پس چه اقداماتی برای ست و مرتب کردن لباس های کمدتان باید انجام دهید:

ست و مرتب کردن لباس

ست و مرتب کردن لباس ها:

قدم اول با رنگ روشن مورد علاقه خود آغاز کنید.

فکر کنید و ببینید رنگ مورد علاقه تان کدام رنگ است؟ به هیچ وجه مهم نیست که رنگ مورد علاقه تان در این فصل از سال مد هست یا خیر. مهمترین نکته این است که شما این رنگ را دوست دارید. وقتی رنگی را می پسندید کافیست نگاهی به کمدتان بیندازید. می بینید بیشترین رنگی که در کمدتان مشاهده می کنید همان رنگ به خصوص است. رنگ محبوب تان می تواند پایه و اساس استایل شما باشد و بدین شکل وقتی به ست کردن لباس می پردازید از ایجاد آن لذت خواهید برد.

ست کردن لباس

قدم دوم: یک تنالیته ی رنگی که هماهنگ با رنگ محبوب تان باشد اضافه کنید.

کافیست با نگاهی به لباس های کمدتان، یک رنگ که با رنگ مورد علاقه تان ست می شود را انتخاب کنید. در این مورد از غافلگیری و هنجارشکنی استفاده نکنید زیرا در نهایت در ست کردن لباس تان دچار سردرگمی می شوید.

ست کردن لباس

قدم سوم در ست و مرتب کردن لباس های کمد : ۲-۳ رنگ خنثی را انتخاب کنید.

ما رنگ های مشکی و سفید را پیشنهاد می دهیم. همچنین می توانید از رنگهایی که در طبیعت یافت می شود انتخاب نمایید. مثل رنگ قهوه ای، خاکی و خاکستری روشن (مانند رنگ سنگ ها و صخره ها).

ست کردن لباس

قدم چهارم: بین 3 تا 6 شلوار یا دامن با رنگ های خنثی خریداری کنید.

شلوارهایی انتخاب کنید که مناسب اندام شما باشد و تنها به چیزی که مد شده است توجه نکنید. چیزی که برازنده شماست همیشه ظاهر زیباتری به شما می بخشد. در مورد خرید دامن هم به اندازه پاهایتان خوب دقت کنید تا دامن مناسبی خریداری کنید. دامن ها از اندازه های مختلفی برخوردارند که شامل دامن کوتاه، بالای زانو، پایین زانو و دامن ماکسی می شوند.

ست کردن لباس

قدم پنجم: بین 3 تا 6 بلوز با رنگ دلخواه تان خریداری کنید.

این مرحله حسابی سرگرم کننده و لذت بخش است. به سراغ رنگ مورد علاقه تان بروید و تن های رنگی مختلف آن رنگ را خریداری کنید. همچنین از اینکه لباس هایی با طرح و الگوی خاص و متفاوت بخرید نترسید. وقتی که یک طرح و رنگ قوی داشته باشید و لباس بالاتنه با پایین تنه تان مطابقت داشته باشد، هیچ ایرادی بر استایل تان وارد نیست.

ست کردن لباس

قدم ششم: ۲ – ۳ عدد تاپ ساده را فراموش نکنید.

انواع تاپ ها برای اینکه با چند لایه لباس دیگر ست شوند باید در هر کمدی موجود باشند. می توانید آنها را با ژاکت، کت، پولیور و هر چیز دیگری ست کنید. تاپ ها انواع مختلفی دارند که شامل بندی، دکلته و … می شود. به یاد داشته باشید در این مورد نیز از رنگ های خنثی استفاده کنید تا با بیشتر لباس های تان ست شود و هماهنگی زیبایی ایجاد کنند.

تاپ خانم ها

نکات نهایی در ست و مرتب کردن لباس های کمد خانم ها :

  • وقتی که شما قطعات اصلی را دارید، نیازی نیست که باز هم به یک خرید کلی بروید. کافیست چند قطعه کوچک در چند رنگ هوشمندانه تهیه کنید تا گزینه های بیشتری پیش رو داشته باشید.
  • جواهرات و اکسسوری را در همان طرح و رنگی بخرید که لباس هایتان به شما اجازه می دهد. در صورت عدم تناسب لباس با اکسسوری، ظاهر جالبی نخواهید داشت.
  • به کمد لباس تان مانند یک پازل نگاه کنید. با داشتن 10 تا 15 عدد لباس می توانید هر بار آنها را به نحوی با هم ترکیب کنید و یک دست لباس جدید بریا خود دست و پا کنید.

منبع : lifeyourway

 

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی