سلامت سلامت پوست، مو و ناخن سلامت جسمي

رازهايي كه جراحان پلاستیک به هيچ كس نمي گويند

در این مطلب ۷ رازی را می خوانید که جراحان پلاستیک سعی می کنند آن را برای خود نگه دارند و فقط با دوستانشان به اشتراک بگذارند...
تقویم فارسی اندروید

تحت شرایط فعلی، جراحان پلاستیک از پردرآمدترین قشر از متخصصان محسوب می شوند. افراد بسیاری هستند که حاضرند به هر قیمتی شده، بینی کج خود را صاف کنند و یا تکه چربی اضافی زیر شکمشان را از بین ببرند. همین اشتیاق اسباب سودجویی بسیاری را فراهم کرده است و چه بسا انسان هایی که بواسطه این سودجویی ها زندگی شان از بین رفته است.

جراحي زيبايي
جراحي زيبايي

در این مطلب ۷ رازی را می خوانید که جراحان پلاستیک سعی می کنند آن را برای خود نگه دارند و فقط با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

۱) متاسفم، هیچ جایگزین خوبی برای سلولیت وجود ندارد

دوستان بسیاری از من می پرسند که آیا باید سلولیت های خود را درمان کنند یا نه و من به آن ها می گویم که نه! سلولوز که یکی از روش های درمانی معمول به شمار می رود، از نوع خاصی از لیزر استفاده می‌کند و ممکن است بدن شما را دچار آلودگی ها و  بیماری های مختلف بکند. هرچند ریسک پایینی دارد ولی احتمال خطای آن صفر نیز نیست. همچنین بازخورد آن باندازه مبلغی که برای آن پرداخت می‌شود نیست.

۲) بهتر است به پشت بخوابید

این یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای صورت تان انجام دهید. اگر به پهلو و یا شکم بخوابید چروک های بسیاری در بخش هایی از صورت شما که به بالش چسپیده است خواهد افتاد. مخصوصا در امتداد لبخند و گوشه‌ی لبتان این چروک ها بیشتر دیده می‌شوند. اگر این کار برایتان بیش از حد دشوار است از جنس پارچه های حریر یا ساتن برای بالش خود استفاده کنید تا کمترین میزان فشار روی صورت تان باشد.

۳) بعضی وقت ها حس می‌کنیم احمق هستید!

بعضی دوستان از ما می پرسند که آیا باید برخی جاهایمان را عمل کنیم یا نه. یکی به خاطر خمیدگی بسیار کوچک در بخشی از بینی اش آزرده است، یکی نگران این است که گوش هایش زیادی بیرون زده ! من به این دوستانم می گویم که: خودتان را تنها بگذارید! مردم به این جزییات در چهره‌ی شما دقت نمی کنند. اگر حرفم را باور نکنند، فرورفتگی چانه ام را نشانشان می دهم که متوجه اش نشده بودند.

۴) حذف چربی شکم پرطرفدارترین عمل می‌شود

جراحی پلاستیکی که طی آن چربی های اضافی موجود در زیر شکم برداشته می‌شوند، از جذاب ترین و پرطرف دارترین عمل هاست. موضوعی که بسیاری آن را نمی دانند این است که ۶ تا ۸ هفته طول می کشد تا پف شکم به کلی از بین برود و اینکه جای زخم آن ممکن است تا بیشتر از یک سال باقی بماند.

۵) نمی توانید هر مدل سینه ای  که دوست دارید را از کاتالوگ انتخاب کنید!

برخی خانم ها بدون در نظر گرفتن ابعاد خود تصاویر زنانی با سینه های بزرگ را میاورند و انتظار دارند که خودشان هم شبیه آن ها بشوند. این فقط در صورتی ممکن است که این دو فرد به لحاظ استیل بدن در شرایط مشابهی قرار گرفته باشند.

۶) ایستادن در جلوی نور خورشید و سیگار را سریعا ترک کنید

کسانی که حتی یک نخ سیگار در روز می کشند به راحتی از چهره شان مشخص می شود. جراحی پلاستیک کسانی که به شکل مرتب سیگار می کشند اشتباه بزرگی است چرا که جای زخم هایشان بسیار طول می کشد تا ترمیم شوند. همچنین اشعه افتاب نیز تاثیر مشابهی را دارد، اگر یک دوقلو، یکی در مقابل نور افتاب و دیگر در نوری معمولی رشد کند، به نظر خواهد رسید که ۱۰ سال اختلاف سن دارند.

۷) لیپوساکشن هیچوقت جایگزین باشگاه و ورزش نخواهد شد

بسیاری در اولین مواجهه از من می پرسند که با لیپوساکشن چقدر از وزنشان کم خواهد شد؟ آن ها انتظار دارند که اتفاق جادویی رخ بدهد و به شخصی نازک تبدیل شوند. در حالی که به شدت در اشتباه هستند. لیپوساکشن در همه کس جواب نمی دهد و ممکن است که بسیاری را نا امید کند. کاهش وزن از طریق رژیم صحیح و ورزش بهترین روش است. من کسانی را که با سودای از دست دادن وزن زیاد به سراغ من میایند را به یک عصب شناس می فرستم تا ۶ ماه درمان های عصبی روی آن ها صورت بگیرد و در صورت عدم کاهش وزن، اقدامات جراحی پلاستیک را انجام بدهیم.

جهت دریافت جدیدترین مطالب هفت گنج از طریق تلگرام ، اینجا کلیک کنید

گردآوری و تنظیم:  هفت گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی