دكوراسيون و چيدمان مد و زيبايي

در انتخاب رنگ ديوار اتاق خواب به اين نكات توجه كنيد

بسیاری از افراد اتاق خواب اصلیشان را آخرین مکان برای دکوراسیون قرار می دهند. البته این رفتار به این دلیل است که ما به این مکان کمتر از بقیه جاهای خانه اهمیت می دهیم در حالیکه همه ما در این اتاق کار هم می کنیم...
تقویم فارسی اندروید

بسیاری از افراد اتاق خواب اصلیشان را آخرین مکان برای دکوراسیون قرار می دهند. البته این رفتار به این دلیل است که ما به این مکان کمتر از بقیه جاهای خانه اهمیت می دهیم در حالیکه همه ما در این اتاق کار هم می کنیم. پس حالا موقع آن رسیده که رنگ اتاق را عوض کنیم.

decore khab- 7ganj.ir

هنگامی که شما به رنگکاری اتاق خوابتان فکر می کنید، مواردی مانند آرامش ، سکوت و تمدد اعصاب مد نظرتان است، شاید به مسائل دیگری مانند خواندن، و البته، خواب نیز توجه کنید. 

به نورپردازی های ملایم و آرامش بخش اتاق خواب فکر کنید

رنگ های کمرنگ و آرامش بخش مانند سبز ملایم ، کرم را در نظر بگیرید ، شاید آبی خاکستری و رنگ استخوانی جزء رنگ هایی باشد که برای شما تسکین دهنده باشد. من دوست دارم که به طلوع آفتاب فکر کنم ، رنگی که قبل از سپیده دم در آسمان است ، این رنگ واقعاً به من آرامش می دهد.
قبل از رنگ کردن حتماً به فروشگاه رنگ بروید و به رنگ هایشان و کاتالوگ ترکیب رنگیشان نگاهی بیاندازید. شاید یک نوار از آبی توجه شما را جلب کند. نگاهی به طیف رنگی آن بیاندازید ، شما رنگ آبی ملایم ، لطیف و کمرنگ می خواهید.
همانطور که می دانید طیف تمامی رنگ ها به تونالیته تیره و خاکستری ختم می شود. اما همه آنها آبی هستند! بنابراین این ترفندی است برای پیدا کردن رنگ مناسب، که در اینجا رنگ “خواب” مد نظر ما است.
بدنبال رنگی باشید که تن پایینی داشته باشد، به عبارتی کمرنگ باشد، نه خیلی روشن و نه خیلی سنگین و تیره ، زیرا شما نمی خواهید که فضای اتاق سنگین شود ، یا در مقابل آنقدر متفاوت باشد که هیجان زیادی ایجاد کند. و لازم است بدانید که رنگ های هیجانی و تند، خوابی راحت را بدنبال ندارند.

 

رنگ ها را در نورهای مختلف انتخاب کنید تا رنگ مناسب اتاق خواب را تشخیص دهید

چند نمونه از رنگ های مورد علاقه خود را به خانه ببرید، و رنگ ها را روی نوارهایی پیاده کنید و این نوارها را در قسمت های مختلف اتاق در نورهای متفاوت روی دیوار قرار دهید . فراموش نکنید که حتماً در حالت خوابیده و روی تخت خوابتان، زیر نور به آنها نگاه کنید و مقایسه کنید، و همچنین دقت کنید اولین چیزی که هنگام برخاستن در صبح می بینید رنگ دیوار اتاق است. رنگ اول صبح واقعاً متفاوت است.

گردآوري: گروه 7 گنج

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی