مد بانوان مد و زيبايي مد و مد گرايي

آموزش ست كردن رنگ لباس زنانه با بهترین ایده های ترکیب رنگ

تقویم فارسی اندروید

ترکیب رنگ ها در لباس پوشیدن می تواند استایل شما را بی اندازه شیک و زیبا جلوه دهد کافیست رنگ ها را به درستی با هم بیامیزید. شاید کمد لباس هایتان مملو از رنگ های متنوع و هیجان انگیز باشد اما ندانید کدام رنگ ها ترکیب زیبایی در کنار هم خواهند داشت.

ترکیب رنگ
مد بانوان

با ما در این مقاله همراه باشید تا بهترین ایده های ترکیب رنگ سال را با شما به اشتراک بگذاریم. همین حالا کمد لباس هایتان را بیرون بریزید و بهترین رنگ ها را با هم ست کنید.

1. ترکیب رنگ سبز و زرد

ترکیب رنگ

هیچ چیز تازه تر از بوی چمن تازه در یک روز گرم تابستان وجود ندارد و ترکیب سبز و زرد این حس زیبا را القا می کند. اگر تن پوست تان گرم است روی خردلی، خاکی و سبز تیره تمرکز کنید و اگر پوست تان تن سرد دارد از سبز و زرد روشن استفاده نمایید.

2. ترکیب رنگ آبی کم رنگ و صورتی

ترکیب رنگ

این دو رنگ در کنار هم رنگ سال محسوب می شوند. ممکن است کمی بی رنگ و مات به نظر بیایند اما اگر درست ترکیب شوند می توانند بسیار چشم نواز باشند. این ترکیب رنگ زیبا را با یک جفت کفش پاشنه بلند ست کنید تا به زیبایی خیره کننده اش پی ببرید.

3. ترکیب رنگ قرمز و آبی

ترکیب رنگ

ترکیب این دو رنگ یکی از استایل هاییست که در هر زمانی محبوب واقع می شود. شما می توانید یک شلوار جین آبی را با یک ژاکت قرمز و یک جفت کفش پاشنه بلند بپوشید.

4. ترکیب رنگ آبی کاربنی و فیروزه ای

ترکیب رنگ

این دو رنگ در کنار هم قدرتمند و روشن اند و بسیار ظریف و شیک جلوه می کنند. در مورد استفاده از جواهرات با این ترکیب رنگ می توانید هم از جواهرات سفید و هم از جواهرات زرد استفاده کنید و هر دو در کنار این رنگها به زیبایی هر چه تمام تر خود را نشان می دهند.

5. ترکیب رنگ نارنجی و آبی

ترکیب رنگ

انتخاب یک شلوار آبی و یک بلوز نارنجی بسیار انتخاب شجاعانه ایست. برای اینکه کمی متفاوت شوید از نارنجی تیره تر یا آبی تره تر استفاده کنید. یک کفش کرم هم می تواند زیبایی این ترکیب را دو چندان کند.

6. ترکیب رنگ کرم و آلبالویی

ترکیب رنگ

طیف رنگ کرم و رنگ های روشن خنثی شاید به سختی ترکیب خوبی داشته باشند اما اگر آنها را با رنگی تیره و عمیق ترکیب کنید بسیار خیره کننده می شوند. ترکیب این دو رنگ برای تمامی پوست ها مناسب است.

7. ترکیب رنگ نارنجی و مشکی

ترکیب رنگ

برای پوشیدن این دو رنگ خجالتی نباشید. رنگ میشکی در کنار رنگی پر هیجان نارنجی فوق العاده می شود. یک کیف راه راه زیبا هم به استیال تان جذابیت بیشتری می دهد.

8. ترکیب رنگ صورتی و طوسی

ترکیب رنگ

از این دو رنگ هم می توانید به عنوان رنگ سال یاد کنید و در تمام طول سال نیز قابل استفاده است. یک شلوار خاکستری تیره با یک بلوز صورتی کم رنگ هم در کنار هم بسیار جالب می شود. در استفاده از این دو رنگ هیچ محدودیتی ندارید. در فصول مختلف سال از لوازم جانبی هم رنگ برای تشدید این زنگ های زیبا استفاده نمایید.

9. ترکیب رنگ بنفش و گلبهی

ترکیب رنگ

استفاده از این دو رنگ از شما تصویر با اعتماد به نفسی را به دیگران منتقل خواهد کرد. رنگ گلبهی برای انواع پوست ها مناسب است اما بنفش را باید با احتیاط بیشتری استفاده کرد. می توانید از رنگ گلبهی بیشتر استفاده کنید و بنفش تنها برای جذابیت بیشتر، بخش کوچکی از لباس تان را در بر بگیرد.

10. ترکیب رنگ بنفش و سفید

ترکیب رنگ

سفید با هر رنگی ترکیب می شود اما ترکیب آن با رنگ زرد جذابیت کمتری نسبت به ترکیب با رنگ بنفش دارد. این ترکیب رنگ بسیار متنوع است و شما می توانید از هرگونه اکسسوری در کنار آن استفاده کنید و از زیبایی اش لذت ببرید.

مقالات مرتبط :

لباس چی بپوشم؟ چطور شیک باشیم؟

منبع: thetrendspotter

یک دیدگاه

یک دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی