دنياي بازيگران دنياي خوانندگان فرهنگ و هنر

بنیامین بهادری و همسر جديدش در خندوانه ! + عكس

سری دوم برنامه «خندوانه» رامبد جوان که با اضافه شدن بخش «خنداننده برتر» توانسته بود جذابیتی به این برنامه بدهد به روز پایانی خود رسید و رامبد جوان قصد دارد که مخاطبان خود را در این برنامه شگفت‌زده کند...
تقویم فارسی اندروید

سری دوم برنامه «خندوانه» رامبد جوان که با اضافه شدن بخش «خنداننده برتر» توانسته بود جذابیتی به این برنامه بدهد به روز پایانی خود رسید و رامبد جوان قصد دارد که مخاطبان خود را در این برنامه شگفت‌زده کند…

مدیر روابط عمومی «خندوانه» اعلام کرد که هر آنچه به عنوان خبر درباره قسمت آخر این برنامه عنوان گرديد، صرف گمانه‌زنی‌های برخی رسانه‌هاست.

علی شهیدیان، در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ قسمت آخر برنامه «خندوانه» که امشب – سه شنبه – 21 مهر ماه به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، اعلام کرد، آخرین «خندوانه»، بهترین قسمت از این برنامه خواهد بود و برای بینندگانمان سورپرایز خواهیم داشت.

او تاکید کرد که تاکنون هیچ خبر رسمی درباره قسمت پایانی برنامه رامبد جوان از سوی سازندگان «خندوانه» اعلام نشده است و آنچه  درباره حضور بنيامين و همسر جديدش منتشر گرديده، گمانه‌زنی‌های برخی مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی و همچنین برخی رسانه‌هاست.

بنيامين بهادري
بنيامين بهادري

چند وقتي است كه خبر ازدواج بنيامين بهادري با بهاره افشاري، بازيگر تلويزيون و سينما در سايت ها و رسانه ها به چشم ميخورد.

بنيامين بهادري و بهاره افشاري
بنيامين بهادري و بهاره افشاري

و اما واكنش بنيامين به اين خبر از سوي يك خبرگزاري معتبر:

واكنش بنيامين به خبر ازدواجش با بهاره افشاري
واكنش بنيامين به خبر ازدواجش با بهاره افشاري

«آقاى تسنیم (!) شما دیگه چرا؟ مگه تو هم از این سایت هاى زردى؟ ما فکر مى کردیم شما یه فرقى با بقیه مى کنى (حداقل در مورد صحت اخبارى که منتشر مى کنى!!)، حالا خودت بگو این دروغ آیا انسانیه یا دینى؟؟ مرگ بر شایعه»

همچنین؛ مدیر برنامه های بنیامین بهادری با تکذیب ازدواج این خواننده با یکی از بازیگران سینما و تلویزیون، از پیگیری قضایی برای رسیدگی به این شایعه خبر داد.

سلیم احمدی مدیر برنامه های بنیامین بهادری خواننده پاپ با انتقاد از رویه برخی از رسانه های مکتوب و مجازی طی روزهای اخیر که شایعاتی درباره زندگی شخصی  خواننده موسیقی پاپ کشورمان ایجاد کرده‌اند، توضیح داد: «به طور حتم هرگونه اتفاق و یا جریانی که مرتبط با فعالیت ها و زندگی شخصی بنیامین بهادری باشد از طریق رسانه های رسمی با ذکر منبع اطلاع دهنده خبر به سمع و نظر عموم مردم خواهد رسید و من بسیار متاسفم که طی روزهای اخیر که گروه ما برای تور کنسرت های آمریکا در این کشور حضور داشت، شایعه های نادرستی در برخی از رسانه ها منتشر شد که به هیچ عنوان زیبنده مردم کشور ما نیست.»

وی ادامه داد: «بنده ضمن تکذیب خبر ازدواج بنیامین بهادری با خانم بهاره افشاری تاکید می کنم که در صورت هرگونه انتشار خبر و یا مطلبی پیرامون این موضوع به طور قطع این حق را برای خود قائل خواهیم بود که پیگیری های قضایی را نسبت به کسانی که مرتکب پخش اخبار نادرست و کذب می کنند، انجام دهیم. این باعث تاسف است که بسیاری از افراد و بدخواهان با ورود به زندگی شخصی هنرمندان این چنین آنها را وارد حاشیه می کنند.»

مدیر برنامه های بنیامین بهادری در پایان و درباره حضور بنیامین بهادری در برنامه امشب ۲۱ مهر ماه «خندوانه» بیان کرد: «این خواننده به دعوت برنامه «خندوانه»در ضبط تلویزیونی مجموعه حضور پیدا کرد ولی در برخی از خبرها منتشر شده بود که وی به همراه بهاره افشاری برای اولین بار در برنامه «خندوانه» حضور خواهد یافت که من از همین جا این موضوع را رسماً تکذیب می کنم و باز هم تکرار می کنم که در صورت هرگونه انتشار اخبار نادرست پیرامون این ماجرا، پیگیری های قضایی را انجام خواهیم داد. البته تا اینجای کار نسبت به فضایی که منجر به ایجاد بسیاری از حاشیه ها شده نیز اقدامات قضایی را انجام خواهیم داد که از این پس کسی به این راحتی ها نتواند با آبرو و حیثیت حرفه ای افراد بازی کند.»

جهت دریافت جدیدترین مطالب هفت گنج از طریق تلگرام ، اینجا کلیک کنید

گردآوری و تنظیم: گروه هفت گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی