دانش و فناوری موبايل، تبلت و لپ تاپ

بررسي كامل مشخصات و نقاط قوت گوشي ال‌جی G3

در اين مطلب از 7 گنج ، گوشی محبوب این روزهای ال‌جی یعنی G3 را در مقابل خودمان قرار دادیم تا شما را به داشتن این گوشی خوب و توانمند، پند دهیم. حال چرا ما می‌گوییم G3 گوشی خوبی برای خرید است؟ در ادامه با ما همراه باشد...
تقویم فارسی اندروید

در اين مطلب از 7 گنج ، گوشی محبوب این روزهای ال‌جی یعنی G3 را در مقابل خودمان قرار دادیم تا شما را به داشتن این گوشی خوب و توانمند، پند دهیم. حال چرا ما می‌گوییم G3 گوشی خوبی برای خرید است؟ در ادامه با ما همراه باشد…

الجي جي 3

بررسي كامل مشخصات و نقاط قوت گوشي ال‌جی جي 3 / www.7ganj.ir

طراحی منحصر به فرد

در روزگاری که اکثر گوشی‌های مطرح بازار دارای طراحی‌های مشابهی هستند، ال‌جی در یک حرکت انتحاری دست به یک تغییر بزرگ زد و تصمیم گرفت تا یکی از بخش‌های بسیار مهم گوشی یعنی کلیدها را از نو طراحی کند. قرار دادن کلیدهای اصلی در پشت دستگاه و در زیر دوربین، کاری بود که تا پیش از این هیچ کمپانی دیگری انجام نداده بود و برای همین ریسک این عمل برای ال‌جی بالا بود. اما اگر شما G3 و پیش از آن G2 را در دست گرفته باشید، به این کار ال‌جی احسنت خواهید گفت! واقعا کار کردن با این شکل از کلیدها بسیار آسان‌تر است. ضمن اینکه G3 با آنکه نمایشگری 5.5 اینچی دارد، اما به دلیل حاشیه بسیار باریک نمایشگر، از همه مدل‌های هم سایز خود، جمع و جورتر و حتی از نمونه‌هایی با نمایشگر کوچک‌تر هم خوش دست‌تر است!

نمایشگری دلپذیر

شاید بسیاری این عنوان را مطرح کنند که وضوح تصویر QHD بیش از نیاز کاربر است، اما بایستی پذیرفت که حتی اگر 1 درصد در بهبود کیفیت آن هم تاثیر داشته باشد، باز برای کاربر دلپذیر خواهد بود. به خصوص وقتی نگاه می‌کنیم و می‌بینیم قیمت این گوشی در بازار، از برخی پرچمداران سایر کمپانی‌ها که نمایشگر فول اچ‌دی دارند هم کمتر است، پس چرا بخواهیم برای وضوح تصویر بالا، ال‌جی را ملامت کنیم! یک نمایشگر 5.5 اینچی باچگالی پیکسلی 534 و کیفیت تصویر فوق‌العاده! واقعا دیگر چه می‌خواهید؟!

الجي جي 3

آپدیت سریع

یکی از ایراداتی که همیشه به محصولات ال‌جی وارد می‌شد، آپدیت نشدن اندروید و یا دریافت به روز رسانی دیر هنگام محصولات آن در مقایسه با رقبا بود. اما ال‌جی سیاست‌گذاری‌های خودش را در این عرصه کاملا عوض کرده و می‌توان G3 را حتی نخستین پرچمداری نامید که به نسخه 5 اندروید یعنی آب‌نبات چوبی آپدیت شده است! پس چه چیزی بهتر از آنکه یک گوشی با پشتیبانی عالی و دریافت سریع به‌روز رسانی‌های تازه داشته باشیم.

الجي جي 3

دوربینی فوق‌العاده

ال‌جی سیستم فوکوس لیزری را با G3 معرفی کرد، یک فناوری که به شما اجازه می‌دهد تا در کسری از ثانیه، بهترین عکس‌ها را بگیرید. به غیر از این، توانایی عکاسی این دوربین نیز بسیار عالی است و اگر مقاله مقایسه دوربین پرچمداران بازار را در آی‌تی‌رسان مطالعه کرده باشید، می‌دانید که یکی از برترین‌ها در دنیای هوشمندها است.

LG-G3-7ganj (4)

سخت‌افزاری توانمند

شاید بسیاری در انتظار ورود چیپست‌های جدید اسنپدراگون و یا هسته‌های بیشتر هستند، اما واقعیت این است که چیپست اسنپدراگون 801 نه تنها توانایی اجرای تمام بازی و برنامه‌های روز را به سادگی داراست، بلکه تا مدت‌های طولانی نیز این توانایی برای آن باقی خواهد ماند و به همین خاطر این سخت‌افزار به خوبی از پس اجرای تمام اپلیکیشن‌های حال و آینده برخواهد آمد و شما را بی‌نیاز از نمونه قدرتمندتر می‌کند که بیشتر جنبه تبلیغاتی تا کاربردی دارد. البته G3 در دو نمونه 2 و 3 گیگابایتی در بازار موجود است و بسته به علاقه و بودجه‌تان، می‌توانید یکی از آن‌ها را تهیه کنید.

LG-G3-7ganj (6)

ریموت شما می‌شود

یکی از قابلیت‌های اضافی در برخی از مدل‌های ال‌جی که در G3 نیز حضور فعالی دارد، وجود پورت مادون قرمز است که به واسطه آن می‌توانید اکثر وسایل الکترونیکی خود را کنترل کنید. از تلویزیون و پلیر گرفته تا کولر گازی همگی در سیطره شما خواهد بود و از آنجایی که برنامه پیشرفته‌ای به صور پیش فرض بر روی G3 نصب است، هیچ نیازی به اینترنت و یا توسعه برنامه جهت استفاده ندارید.

الجي جي 3

و قیمت…

نسخه 16 گیگابایتی G3 را می‌توانید با حدودی قیمتی 1.450.000 تومان (در ورژن بدون گارانتی) و مدل 32 گیگابایتی را در حدود 200 هزار تومان گران‌تر از آن تهیه کنید.

گردآوري شده توسط گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

منبع: آي تي رسان

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی