آرايش صورت و مو مد و زيبايي

آموزش قدم به قدم آرایش چشم ساده برای تازه کارها

تقویم فارسی اندروید
آرایش چشم
آرایش و زیبایی

آیا شما در خود آرایی و آرایش کردن مبتدی هستید؟ آیا یک آرایش چشم ساده را بلد نیستید؟ این اصلاً شرم آور نیست. ما هم روزی مثل شما بودیم. حتی نمی دانستیم چه برس و قلم مویی برای آرایش چشم مناسب است چه رسد به نحوه ترکیب سایه ها و آرایش صحیح با تناسب فرم چشم و صورت. نگران نباشید. این آموزش آرایش به هر تازه کاری کمک خواهد کرد که نحوه صحیح آرایش چشم را به خوبی فرا گیرد و زیبایی اش را دو چندان کند.

آماده اید تا چند راهنمایی و ترفند ساده در رابطه با آرایش چشم یاد بگیرید؟

آرایش چشم

قدم اول – همیشه ابتدا با یک پرایمر چشم آغاز کنید.

پرایمر چشم کمک می کند که یک سطح صاف برای آرایش چشم داشته باشید. هنگامی که پرایمر پشت چشم خشک شد می توانید از یک بیس سایه استفاده کنید تا پشت چشم و پوست تان یکدست شود. اگر بیس سایه نداشتید می توانید به جای آن از کانسیلر یا کرم پودر نیز استفاده کنید.

پرایمر چشم

قدم دوم – برای سایه چشم با چهار رنگ اصلی شروع کنید.

به عنوان یک مبتدی وقتی شما از چهار رنگ اصلی سایه استفاده می کنید، باعث می شود که در تمام طول روز ظاهری طبیعی داشته باشید. چهار رنگی که شما به آن نیاز دارید شامل یک رنگ بسیار روشن (چند درجه روشن تر از پوست تان)، یک رنگ متوسط مات، یک رنگ تیره (دو تا سه درجه تیره تر از پوست تان) و یک رنگ مشکی مات می شود. اگر هایلایتر صورت دارید می توانید از آن هم استفاده نمایید.

سایه چشم

قدم سوم – از برس های آرایشی مخصوص آرایش چشم استفاده کنید.

شما برای آرایش چشم به یک برس سایه صاف کوچک، یک برس پخش کننده کوچک و متوسط و در صورت لزوم به یک برس کوچک اُریب نیاز دارید.

آرایش چشم

قدم چهارم

برس صاف را به روشن ترین رنگ سایه آغشته کرده و گوشه داخلی چشم را سایه بزنید. این قسمت جاییست که شما باید زیادی به آن سایه بزنید و بعد به سمت بیرون آن را محو کنید. پیش از آنکه برس را به پشت چشم بزنید، با چند ضربه آن را تکان دهید تا سایه اضافی آن بریزد.

آرایش چشم

قدم پنجم

اینجا یک ترفند ساده داریم که می توانید آن را امتحان کنید : پیش از استفاده از برس آرایشی، نوک آن را کمی خیس کنید تا نم دار شود. سپس آن را به پودر سایه آغشته کرده و مجدداً به گوشه داخلی چشم بزنید. از نتیجه و رنگی که می دهد شگفت زده خواهید شد.

آرایش چشم

وقتی کارتان تمام شد با یک رنگ روشن و براق دیگر به صورت نیم دایره گوشه داخلی چشم تان یک هلال بکشید.

آرایش چشم

قدم ششم

اکنون وقت استفاده از سایه متوسط است. آن را با برس محو کننده روی استخوان بالایی پلک بکشید و آن را به داخل پخش کنید.

آرایش چشم

از کجا باید بدانید که آیا سایه را درست زده اید یا خیر؟ کافیست برس را در امتداد گوشه خارجی چشم و انتهای ابرو نگه دارید. هر چیزی زیر این خط بود اضافی است و آن را پاک کنید.

آرایش چشم

قدم هفتم – چشم ها را متعادل سازی کنید.

با استفاده از سایه تیره، گوشه خارجی چشم را تا نیمه چشم سایه بزنید اما زیاد آن را پخش نکنید زیرا سایه متوسط همیشه باید از سایه تیره بالاتر باشد.

آرایش چشم

قدم هشتم

آرایش چشم پلک بالایی شما تمام شده است و اکنون شما می توانید پلک پایین را آرایش کنید. رنگ متوسط و رنگ تیره را با هم مخلوط کرده و آن را روی خط پلک پایین چشم به سمت گوشه خارجی بکشید.

آرایش چشم

قدم نهم

برای اتمام سایه چشم، از سایه مشکی مات استفاده کرده و آن را در قسمت گوشه خارجی بالای چشم و نزدیک به خط پلک پایین بزنید. این باعث می شود چشم ها کمی جداب تر به نظر برسد.

آرایش چشم

قدم دهم

بسیار واضح است که چشمان تان بدون فر مژه زیبایی کمتری خواهند داشت.

فر مژه

پس از فر کردن مژه هایتان ریمل بزنید.

فر کردن مژه ها

سپس خط چشم بکشید.

خط چشم

و در نهایت هم مژه مصنوعی بچسبانید. نگران نباشید. گذاشتن مژه مصنوعی پس از چند بار تمرین و تکرار فوق العاده برایتان آسان می شود.

مژه مصنوعی

همانطور که می بینید این آرایش چشم طبیعی و ساده، بسیار آسان است و با چند بار تمرین و تکرار در آن ماهر می شود. وقتی یک بار این کار را انجام دادید و سایه ها را با هم ترکیب کردید و به ظاهر جدیدی دست یافتید خواهید دید که آرایش چشم از آب خوردن هم راحت تر است.

مطالب مرتبط جهت مطالعه:

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی